sianie trawy we wrześniu

1. Data: 2004-08-19 10:35:37

Temat: sianie trawy we wrześniu
Od: krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi Drodzy,
jaki będzie teraz we wrześniu najlepszy termin
siania trawy?
Liczę również na radę od Jerzego N. :-)
Posiana trawa we wrześniu 2000 roku, według Twojej
rady, bardzo ładnie wzeszła.

A kiedy sieć w tym roku?

pozdrawiam Krycha

2. Data: 2004-08-19 12:10:35

Temat: Re: sianie trawy we wrześniu
Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

> jaki będzie teraz we wrześniu najlepszy termin
> siania trawy?

16:30 ?

Mysle ze dzien i pora dnia sa obojetne, byle
przed pazdziernikiem :)

Co konkretnie masz na mysli pytajac o pore ?

pozdrawiam
pluton

3. Data: 2004-08-19 12:48:52

Od: krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik pluton napisał:

(...)

> 16:30 ?
>
> Mysle ze dzien i pora dnia sa obojetne, byle
> przed pazdziernikiem :)
>
> Co konkretnie masz na mysli pytajac o pore ?

Mam na myśli dni miesiąca, a nie porę dnia.

Krycha

4. Data: 2004-08-19 14:05:45

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"krycha" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> Mam na myśli dni miesiąca, a nie porę dnia.

A konkretnie faze ksiezyca?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2004-08-20 06:58:45

Od: krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz napisał:

(...)

> A konkretnie faze ksiezyca?
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Tak jest :-)
Jerzy gdzie się podziewasz?

Krycha

6. Data: 2004-08-21 15:19:48

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krycha" <k...@p...onet.pl>
> Użytkownik Michal Misiurewicz napisał:
> (...)

> Tak jest :-)

Siać już możesz teraz jeśli masz dobrą urodzajną glebę, inaczej
wstrzymaj sie do 31 VIII - 6 IX [kwadra korzenia]. Najlepiej 1-3
września.

> Jerzy gdzie się podziewasz?

Nawet ogród dla "leniwych" wymaga czasami doglądnięcia.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy
PS

---

7. Data: 2004-08-22 16:51:47

Temat: Krwawnica pospolita
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl>
> [...], jak się nazywają dziko rosnace kwiaty [dosyć wysokie, kwitnące
> właśnie/jeszcze teraz na różowo] nad brzegami małych rzek i strumieni
> ale sadzone też i w ogrodach na Dolnym Śląsku?

Poszperałem trochę i znalazłem. Polecam tym co mają zbiorniki wodne lub
podmokłe łąki.
Krwawnica pospolita = Lythrum salicaria L.
ang. Purple loosestrife
Przepięknie kwitnie lipiec-wrzesień na różowo. Kapitalnie to wyglada w
dużych skupiskach.
http://www.eucc.szc.pl/zielnik/obrtxt.php?sld=46&lan
g=0
http://www.staw.aplus.pl/str6a_krwawnica.html
http://www.atlas-roslin.pl/gatunki/Lythrum_salicaria
.htm
http://oczko4you.republika.pl/flora1.html
I jest do kupienia:
http://www.dobrepole.pl/gatunki/lythrum_salicaria.ht
ml

--
Pozdrawiam, Jerzy

---

8. Data: 2004-08-22 17:19:39

Temat: Re: Krwawnica pospolita
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"JerzyN" <N...@m...pl> wrote in message

> Poszperałem trochę i znalazłem. Polecam tym co mają zbiorniki wodne lub
> podmokłe łąki.
> Krwawnica pospolita = Lythrum salicaria L.
> ang. Purple loosestrife

Z ta roslina nalezy uwazac, bo bardzo sie rozrasta, wypierajac wszelkie inne
rosliny. W Indianie nie wolno jej sadzic, sprzedawac, a nawet ofiarowac:
http://www.in.gov/legislative/ic/code/title14/ar24/c
h12.html
Nazywana bywa "beautiful killer":
http://www.ducks.ca/purple/

Pozdrowienia,
Michal

9. Data: 2004-08-22 18:08:25

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl> napisał w wiadomości
| Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl>

| Krwawnica pospolita = Lythrum salicaria L.
| Poszperałem trochę i znalazłem. Polecam tym co mają zbiorniki wodne lub
| podmokłe łąki.

A ja tym, co mają w ogrodzie tak sucho jak ja - rośnie bardzo ładnie:-)

Pozdrawiam, Basia.

10. Data: 2004-08-22 18:26:49

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl>

> A ja tym, co mają w ogrodzie tak sucho jak ja - rośnie bardzo
ładnie:-)

Masz tę pospolitą?
I pewnie jej nie podlewasz?
;-)