Kula piorąca - co to jest?

1. Data: 2007-11-26 08:38:20

Temat: Kula piorąca - co to jest?
Od: "tomekW" <@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie
Zastanawiam się nad sensem kupienia kuli piorącej
http://www.allegro.pl/item273595153_ekologiczna_kula
_pioraca_magicball_hit2007_gratis.html
sprzedający na allegro oczywiście zachwalają jej super hiper wydajne
działanie z pogranicza magii ale jak jest w rzeczywistości? Chodzi mi
głównie o działanie 'pod kątem' dziecka.
W arch znalazłem wątek o takiej (chyba) kuli ale szybko z wyrażania opinii o
produkcie przerodził się on w dyskusję o odpowiadaniu nad bądź pod cytowanym
tekstem.
--
pozdrawiam, tomek

2. Data: 2007-11-26 08:46:12

Temat: Re: Kula piorąca - co to jest?
Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomekW pisze:
> [...]
> działanie z pogranicza magii ale jak jest w rzeczywistości? Chodzi mi
> głównie o działanie 'pod kątem' dziecka.

Chyba nie jest taka genialna, skoro sprzedajacy sam dodaje odplamiacz ;)
I ta cena...

th

3. Data: 2007-11-26 08:55:46

Od: "magda" <y...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" napisał w wiadomości ...
> Chyba nie jest taka genialna, skoro sprzedajacy sam dodaje odplamiacz ;)

Dokładnie :P Najpierw sprzedający pisze że kula rewelacyjnie pierze bez
proszku, wybielacza i płynu zmiekczajacego a potem sam dodaje odplamiacz.
Gdzie logika?

Pzdr
Magda

4. Data: 2007-11-26 09:29:24

Od: "tomekW" <@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba nie jest taka genialna, skoro sprzedajacy sam dodaje odplamiacz ;)
> I ta cena...

hehe no racja :)
a cena... jeśli faktycznie 1200 to nawet się opłaca zainwestować
chodzi mi jednak bardziej o pranie rzeczy dla niemowlaka
--
pozdrawiam, tomek

5. Data: 2007-11-26 10:50:11

Od: "magda" <y...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomekW" napisał w wiadomości ...
> a cena... jeśli faktycznie 1200 to nawet się opłaca zainwestować
> chodzi mi jednak bardziej o pranie rzeczy dla niemowlaka

Poszukałam sobie stron poświęconych tej kuli i jakoś nie przekonało mnie to
co tam poczytałam. Mi to śmierdzi naciągactwem.
Pzdr
Magda

6. Data: 2007-11-26 11:45:17

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <y...@b...pl> napisał w wiadomości

> Poszukałam sobie stron poświęconych tej kuli i jakoś nie przekonało
> mnie to co tam poczytałam. Mi to śmierdzi naciągactwem.

A znalazłaś jakieś teorie dotyczące wnętrza tej kuli? Śmierdzi mi to
na odległość kolejnym magnetyzerem, tym razem z lepszym marketingiem
:-)

J.

7. Data: 2007-11-26 11:51:53

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. pisze:

> Użytkownik "magda" <y...@b...pl> napisał w wiadomości

> A znalazłaś jakieś teorie dotyczące wnętrza tej kuli? Śmierdzi mi to na
> odległość kolejnym magnetyzerem, tym razem z lepszym marketingiem :-)

Jak na razie jedyna zaleta, jaka widze, to te rozne wypustki - jako
mechaniczne wzmocnienie prania, moze by i cos daly. Ale dopoki nie
zobacze konkretnego skladu chemicznego i dowodow jak on dziala, to nie
uwierze :)

th

8. Data: 2007-11-26 11:58:43

Od: "Macius" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

O jezus jak się uśmiałem czego to już nie wymyślą by nabić klientów w
butelke.

MS

9. Data: 2007-11-26 12:00:03

Od: "Macius" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Swego czasu były w sprzedaży ultradzwiękowe kuleczki - które miały
ultradźwiękami rozmiękczać brud.
Teoria piękna praktyka już nie.

:))

MS

10. Data: 2007-11-26 12:17:27

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Macius" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
>O jezus jak się uśmiałem czego to już nie wymyślą by nabić klientów w
>butelke.
>
> MS
>

> Użytkownik "tomekW" <@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

I jak tu nie zacząć nowej dyskusji o odpowiadaniu _POD_ a nie nad
cytatem? ;-)

J.

Smierdzaca guma - jak pozbyc sie zapachu ?
Bojler
Odciecie pradu bez ostrzezenia
kopiec dwufukcyjny de dietrich - termostat
1) naprawa fug 2) kable w suficie