Smierdzaca guma - jak pozbyc sie zapachu ?

1. Data: 2007-11-25 22:16:08

Temat: Smierdzaca guma - jak pozbyc sie zapachu ?
Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam ciezarki (takie do hantli / sztangi) pokryte guma,
ktora strasznie smierdzi asfaltem / smola;

Wietrza sie juz kilka dni i dalej wala;
(juz nie tak intensywnie, ale i tak nie da sie zniesc)

Czy znacie jakis sposob na pozbycie sie takiego zapachu ?
/moze jakas kapiel w jakims roztworze ? :)

2. Data: 2007-11-26 11:56:51

Temat: Re: Smierdzaca guma - jak pozbyc sie zapachu ?
Od: "humanista \(mruczus\)" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja bym pokrył cienką warstwą elastycznego silikonu szklarskiego. Trzeba
równo rozprowadzić żeby była gładka powierzchnia. Warstwa ta nie przepuści
zapachu.

3. Data: 2013-11-04 22:00:04

Od: r...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 25 listopada 2007 23:16:08 UTC+1 użytkownik Q napisał:
> [...]
>
> Czy znacie jakis sposob na pozbycie sie takiego zapachu ?
> /moze jakas kapiel w jakims roztworze ? :)

Wszystko co tak smierdzi nalezy wyrzucic i nawet nie dotykac,guma zawiera dodatki PAH
zmiekczakace gume ktora ma malo kalczuku aby byla tansza. Zwiazek jest rakotworczy.

Bojler
Odciecie pradu bez ostrzezenia
kopiec dwufukcyjny de dietrich - termostat
1) naprawa fug 2) kable w suficie
mierniki ciepła na kaloryferze