mierniki ciepła na kaloryferze

1. Data: 2007-11-25 11:57:19

Temat: mierniki ciepła na kaloryferze
Od: "humanista \(mruczus\)" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mamy jakieś dziwne mierniki zużycia ciepła, które po prostu mierzą
temperaturę na powierzchni kaloryfera. Jednak nie sprawdzają się. Wystarczy
puścić silny strumień powietrza z wentylatora na czujnik na czujnik i przy
tym temperatura w mieszkaniu trochę się podniesie (bo zwiększy się prędkość
wymiany ciepła kaloryfera z otoczeniem) a jednocześnie zmiejszy się
temperatura kaloryfera, wskazania czujnika i opłaty miesięczne za CO!

2. Data: 2007-11-25 13:30:25

Temat: Re: mierniki ciepła na kaloryferze
Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "humanista (mruczus)" napisał:

> [...]
> wymiany ciepła kaloryfera z otoczeniem) a jednocześnie zmiejszy się
> temperatura kaloryfera, wskazania czujnika i opłaty miesięczne za CO!

Nie mierniki a podzielniki. Różnica jest zasadnicza.
Podzielnik ma dwa czujniki temp, jeden mierzy temp. na kaloryferze a drugi
temp. powietrza i na zasadzie różnicy pom. tymi odczytami zaczyna sobie tam
cos pukać na wyświetkaczu. Gdybyś nawet go zdemontował (czego się robic nie
powinno) i tak zapłacisz za ciepło, co najwyżej będziesz miał trochę zwrotu
od forsy pobranej i tak już z góry.

P.

3. Data: 2007-11-25 18:09:55

Od: "humanista \(mruczus\)" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie trzeba demontować. Czujnik pokaże obniżoną temperaturę kaloryfera i
policzy mniejszą opłatę. Wystarczy mocno dmuchnąć na kaloryfer w miejscu
jego zamocowania silną dmuchawą 50W. I tak się opłaci bo CO kosztuje z 10
razy więcej niż 50W za całą dobę.

4. Data: 2007-11-25 19:01:02

Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Nov 2007 19:09:55 +0100, "humanista \(mruczus\)" <m...@g...com>
wklepał(-a):

> [...]
>jego zamocowania silną dmuchawą 50W. I tak się opłaci bo CO kosztuje z 10

Oczywiście, że się opłaci. To mała cena za zostanie oszustem.

5. Data: 2007-11-25 19:48:17

Od: "Staszek.Nurek" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

badałem właśnie kolejne szambo niedziela, 25 listopada 2007 20:01 gdy
użytkownik Sławomir Szyszło napisał:

> Dnia Sun, 25 Nov 2007 19:09:55 +0100, "humanista \(mruczus\)"
> <m...@g...com> wklepał(-a):

> Oczywiście, że się opłaci. To mała cena za zostanie oszustem.

Zanim się coś powie warto jednak rozgraniczyć coś co jest nieetyczne z czymś
co jest niezgodne z prawem.
--
---------
Staszek.Nurek

6. Data: 2007-11-25 20:47:46

Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Nov 2007 20:48:17 +0100, "Staszek.Nurek" <c...@w...pl>
wklepał(-a):

>Zanim się coś powie warto jednak rozgraniczyć coś co jest nieetyczne z czymś
>co jest niezgodne z prawem.

Pan X pobiera ciepło, które jest warte kwotę Y. Płaci tylko kwotę Z, która jest
znacząco mniejsza niż Y. Rozumiem, że dla ciebie jest to tylko nieetyczne?

7. Data: 2007-11-25 21:03:06

Od: "Tomek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znacząco mniejsza niż Y. Rozumiem, że dla ciebie jest to tylko nieetyczne?

Dedukuję że nigdy nie jechałeś bez biletu w tramwaju, zawsze oddawałeś co
pożyczyłeś, nigdy nie ściągałeś. A złodziejom byś ręce obcinał. Ciekawe czym, bo
twoje od dawna były by w słoju z formaliną.

8. Data: 2007-11-25 21:33:02

Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25 Nov 2007 22:03:06 +0100, "Tomek" <k...@v...pl> wklepał(-a):

>Dedukuję że nigdy nie jechałeś bez biletu w tramwaju, zawsze oddawałeś co
>pożyczyłeś, nigdy nie ściągałeś. A złodziejom byś ręce obcinał. Ciekawe czym, bo
>twoje od dawna były by w słoju z formaliną.

Dedukuj sobie, co ci się żywnie podoba.

9. Data: 2007-11-26 08:00:34

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> czym, bo
> twoje od dawna były by w słoju z formaliną.

Regularna kradziez ciepla ma sie nijak do sciagania, czy obcinania rak za
to.

10. Data: 2007-11-26 08:07:00

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "humanista (mruczus)" <m...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
> jego zamocowania silną dmuchawą 50W. I tak się opłaci bo CO kosztuje z 10

"Zysk" wclale nie jest oczywisty.

Antyreklama Vanish
gniazda os/szerszeni
Nalot herbaciany