Kurczak inaczej i prośba (P)

1. Data: 2002-04-09 10:39:00

Temat: Kurczak inaczej i prośba (P)
Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam taki przepisik (poniżej) i problem. Jaką do tego dokomponowac surówkę,
może ktoś coś wymyśli, wdzięczna będę bardzo.

Pozdrawiam, Aga

0,5 kg piersi kurczaka
2 żółte papryki
2 duże cebule
puszka pomidorów (bez skóry)
puszka czerwonej fasoli
2 ząbki czosnku
olej do smażenia, łyżka kolendry w ziarnach, oregano, sól, chilli
Kurczaka myjemy i kroimy w paseczki. Na patelni rozgrzewamy trochę oleju,
wysypujemy kolendrę i chwilę smażymy, aż się przyrumieni. Dodajemy kurczaka
i smażymy jakieś 5 minut. Przekładamy do garnka. Na tej samej patelni
rozgrzewamy olej, wrzucamy pokrojoną w plasterki cebulę, smażymy kilka minut
i dodajemy umytą, oczyszczoną i pokrojoną w kostkę paprykę. Dusimy razem 10
minut i dodajemy fasolę (razem z częścią zalewy). Po pięciu minutach
wszystko wrzucamy do garnka z kurczakiem i dodajemy pomidory. Dusimy około
pół godziny. Na końcu dodajemy zmiażdżony czosnek, oregano, sól, chilli
(ostrożnie!). Podajemy z ryżem.

1. Data: 2002-04-09 11:28:56

Temat: Re: Kurczak inaczej i prośba (P)
Od: "anka" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam taki przepisik (poniżej) i problem. Jaką do tego dokomponowac surówkę,
> może ktoś coś wymyśli, wdzięczna będę bardzo.
>
> Pozdrawiam, Aga

Hejka.
Ja bym juz do tego żadnej surówki nie podawała , udekorowałabym jedynie
talerz sałatą.
Pozdrawiam .
Ania z fasolką.

1. Data: 2002-04-09 11:41:11

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

anka <a...@h...pl> napisał(a) w wiadomości

> Ja bym juz do tego żadnej surówki nie podawała

Ja bym zrezygnował z kurczaka i zadowolił się surówką. ;-)

--
Seva --> GG#788049 --> http://www.seva.prv.pl/ [Moja strona]
http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279 [Moje aukcje]

1. Data: 2002-04-09 11:53:30

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik anka <a...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a8uj8q$jai$...@n...tpi.pl...

> Hejka.
> Ja bym juz do tego żadnej surówki nie podawała , udekorowałabym jedynie
> talerz sałatą.
> Pozdrawiam .
> Ania z fasolką.

popieram, bez surówki, sama robię podobnego kuraka z pomidorami, cebulą i
papryką, podaję tylko z ryżem

Wkn

Solanka rybna, pomoc
Chleb zytni i salatki