Kuzhnia meksykanska

1. Data: 2001-12-29 11:53:12

Temat: Kuzhnia meksykanska
Od: "Stanislaw" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiam grupowiczow po bardzo dlugiej przerwie.
Przyczyna to awaria sprzetu tak powazna,ze nie strczylo finansow na odbudowe
a potrzeb innych bylo sporo.

No ale jak juz jestem to mam temat do dyskusji.Potrzeni mi sa powiedzmy
"specjalisci" od kuchni meksykanskiej.Do tej pory pomijajac Nasza polska
kuchnie - tradycyjna i nie tylko zajmowalem sie kuchnia chinska. tez na
ostro.
Polubilerm fasolki,papryki wolowiny (pomimo to co mowia o wscieklych
krowach) i bylbym rad uslyszec - poczytac o przepisach potraw
meksykanskich.na bazie materialow (artykolow) ktore bede w stanie w kraju
dostac.

Pozdrawiam jeszcze w tym starym 2001 roku
Stanislaw z Gdanska

1. Data: 2001-12-29 14:21:30

Temat: Re: Kuzhnia meksykanska
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stanislaw" <t...@g...pl> wrote:
> [...]
>krowach) i bylbym rad uslyszec - poczytac o przepisach potraw
>meksykanskich.na bazie materialow (artykolow) ktore bede w stanie w kraju

Stronki do zajrzenia :

http://www.decare.com.pl/

http://republika.pl/kataroska/meksykan.htm

http://www.gazeta.pl/alfa/indexTyp.jsp?rze=&tytul=ZN
AJD%AC%21+PRZEPIS&i
le=20&poz=0&tablica=Kobieta___przepisy&orderby=&dzia
l=020320&where=+%28
+a.c3+like+%27%25meksyka%F1ska%25%27%29&kryt=MEKSYKA
%D1SKA&dzlosuj=+&x=
14&y=12

http://www.elpaso.com.pl/kuchnia.htm

http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis.php?przepis=72&P
HPSESSID=edb2af8400
0f137c95a0b1d039dea0fe

http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis.php?przepis=24&P
HPSESSID=edb2af8400
0f137c95a0b1d039dea0fe

http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis.php?przepis=8

http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis.php?przepis=112

http://www.restaurants.pl/przepisy/chili.htm

http://www.restaurants.pl/przepisy/enchilada.htm

http://www.restaurants.pl/przepisy/taco.htm

http://www.kuchnia.3miasto.pl/6301.htm

http://www.kuchnia.3miasto.pl/6286.htm

http://www.kuchnia.3miasto.pl/6265.htm

http://www.kuchnia.3miasto.pl/5674.htm

1. Data: 2001-12-29 14:26:54

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

AgataW <a...@g...com.pl> wrote:

> [...]
>le=20&poz=0&tablica=Kobieta___przepisy&orderby=&dzi
al=020320&where=+%28
>+a.c3+like+%27%25meksyka%F1ska%25%27%29&kryt=MEKSYK

..tu mi jakas piramidalna głupota wyskoczyła więc polecam
samemu zajrzeć do portalu wyborczej

http://www.gazeta.pl/alfa/home.jsp i tam na lewo jest
odnośnik do kuchni. Zajrzeć i w kuchennym szukaczu wpisać kuchnia
meksykańska. (powinno zaproponować aż 14 przepisów...)

AgataW.

1. Data: 2001-12-29 15:03:30

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AgataW <a...@g...com.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:a0kj98$l8o$...@n...tpi.pl...

> Stronki do zajrzenia :

jeszcze to: http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis.php?przepis=77

zdziwilam sie, ze ktos pamieta o moich szczatkowych przepisach
meksykanskich.

Wkn :-)

1. Data: 2001-12-29 15:24:13

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wkn" <w...@w...pl> wrote:

> [...]
>>
>jeszcze to: http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis.php?przepis=77
>
>zdziwilam sie, ze ktos pamieta o moich szczatkowych przepisach

.słonie są bardzo pamiętliwe...

AgataW.

1. Data: 2001-12-29 16:15:51

Od: "Stanislaw" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponownie witam!
Zanim doczekalem sie odpowiedzi na moj post .a moi synowie szybko jakiejs
ppotrawy meksykanskiej wiec zaimprowizowalem.
Wymyslilem cos na poczekaniu.
Jezeli kogos nie znudze niech poczyta co zrobilem.

Mialem 1/2 kg mielonego wolowego posolilem,popieszylem i wcisnolem trzy
zabki czosnku.Wymieszlem.
Wdzesniej podsmazylem 2 cebule pokrojone w kostke i osobno paprykie czerwona
pokrojona w male paski.Papryki przydalo by sie wiecej ale ze wzgledu na cene
uzylem tylko jedna (zaplacilel prawie 4 zl.)
Mielone wrzucilem na rozgrzana pataelnie az zrobila sie "kasza" nastepnie
dodalerm przygotowanej podsmazonej cebuli i papryki.
Po zmieszaniu dodalel fasolki czerwonej konserwowej dwie puszki ,trzy
lyzeczki przecieru pomidorowego i przyprawy sproszkowane,paprykie slodka i
ostra do smaku.
O dziwo bylo to wszystko zjadalne i zaproponowano mi abym robil to czesciej.
Policzyylem koszty - prawie 20 zl. W tej cenie zrobil bym schabowy z
ziemniakami i sorowka dla pieciu osob.
Ale co sie nie robi dla urozmaicenia,
Teraz przejrze podane strony www moze znajde cos lepszego i tanszego.

Pozdrawiam
Stanislaw z Gdanska

Dla italofilow
wok=tragedia
Sylwestrowy problem - koniec
Salsa w Ipanemie ... spotkanie w Krakowie
projektowanie kuchni???