Kwadratowe talerze - gdzie kupić?

1. Data: 2005-04-13 21:16:09

Temat: Re: Kwadratowe talerze - gdzie kupić?
Od: "Kajtek" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje www.witeks.com.pl Na stronie masz sklepy wktorych sprzedaja.To sa
dokladnie te ktorych uzywa Pascal;)Sam niedawno kupilem talerze i
filizanki;)Pozdrawiam i mam nadzieje,ze sie przydalem.

1. Data: 2005-04-13 21:33:48

Od: "Alko" <w...@s...na-ryj.org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miet" <mkoryl[co tu ma byc]wp.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Kasia" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
>

> Ale czy to było coś takiego? Bo właśnie takowe bym chciał:

http://www.wishlist.com.au/Product/ProductDetail.asp
?SKUID=109395&CHID=3186&PCHID=3176

takie widziałem w IKEI

1. Data: 2005-04-13 21:39:15

Od: "Miet" <mkoryl[co tu ma byc]wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kajtek" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> Proponuje www.witeks.com.pl Na stronie masz sklepy wktorych sprzedaja.To sa
> dokladnie te ktorych uzywa Pascal;)Sam niedawno kupilem talerze i
> filizanki;)Pozdrawiam i mam nadzieje,ze sie przydalem.

Dzięki ci o dobry człowieku! Właśnie o to mi chodziło! :-)

Pozdrawiam
Miet

1. Data: 2005-04-14 00:07:24

Od: "salmatis" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Miet" wrote in message

http://www.wishlist.com.au/Product/ProductDetail.asp
?SKUID=109395&CHID=3186&PCHID=3176

> Oooooo.... takie coś właśnie... mniam...
> Cena też niezła.. :-)

Cena im sie szczegolnie udala :)
Ale mozna kupic na przecenie ;)

salmatis

1. Data: 2005-04-14 00:08:19

Od: "salmatis" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kajtek" wrote in message
> [...]
> dokladnie te ktorych uzywa Pascal;)Sam niedawno kupilem talerze i
> filizanki;)Pozdrawiam i mam nadzieje,ze sie przydalem.

O jakie piekne...
salmatis

1. Data: 2005-04-14 09:42:33

Od: "piotr_ek" <piotr_ekn@BIJ_SPAMERAgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Witam
>
>Czy ktoś orientuje się gdzie mogę kupić kwadratowe talerze - takie, na jakich
>
>podaje czasem swoje cuda Pascal Brodnicki

Cuda... Kucharz używający chemicznych substytutów zamiast śmietany powinien
gotować co najwyżej bigos w barze dworcowym.

*p*
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2005-04-14 10:01:05

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 14 Apr 2005 11:42:33 +0200, "piotr_ek"
<piotr_ekn@BIJ_SPAMERAgazeta.pl> wrote:

>Cuda... Kucharz używający chemicznych substytutów zamiast śmietany powinien
>gotować co najwyżej bigos w barze dworcowym.
>
>*p*

No wiesz? Nie obrazaj niektorych dworcowych bigosow :PPPP

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2005-04-14 10:02:42

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Apr 2005 11:42:33 +0200, Waćpanna lub Waćpan *piotr_ek*, w
wiadomości news:<news:05041411423334@polnews.pl> zawarł, co następuje:

> Cuda... Kucharz używający chemicznych substytutów zamiast śmietany powinien
> gotować co najwyżej bigos w barze dworcowym.

za taką kasę mogę gotować na coca coli i potem udawać, że mi to smakuje ;)
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2005-04-14 10:12:47

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

kurcze, pytanie bylo o kwadratowe talerze, a reszta tylko okresleniem jakie!

widzialem na ul Pieknej przy pl. Konstytucji w W-wie (taki sklep z porcelana
i szklem, ktory jest tam ,,od zawsze'')

sympatyczne filizanki, talezyki deserowe (z grubsza trojkatne) widzialem
w ,,Chince'' w Alejach Jerozolimskich

pozdrawiam WM

1. Data: 2005-04-14 10:34:14

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl>

> za taką kasę mogę gotować na coca coli i potem udawać, że mi to
smakuje ;)

Zaraz, a to nie on piekł szynkę [tfuj] na c-c?
--
Pozdrawiam, Jerzy

walkie! INSPIRUJE - prawie relacja
najlepszy ryz