Kwadratowe talerze - gdzie kupić?

1. Data: 2005-04-14 10:50:39

Temat: Re: Kwadratowe talerze - gdzie kupić?
Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN napisał(a):
> Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl>

> smakuje ;)
>
> Zaraz, a to nie on piekł szynkę [tfuj] na c-c?

Ale co to c-c? Mi sie kojarzy wyłącznie z cesarskim cięciem... ;)
--
Ania, która już zajarzyła :)

1. Data: 2005-04-14 10:53:21

Od: "rosiak" <m...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości

> No wiesz? Nie obrazaj niektorych dworcowych bigosow :PPPP

najlepszy kultowy bigos o niepodrabialnym smaku jadłem w barku w akademiku.
Coprawda niewiele miał wspólnego z bigosem.
Ale tęsknię za jego smakiem.

toto dzdzownica

1. Data: 2005-04-14 10:56:30

Od: "piotr_ek" <piotr_ekn@BIJ_SPAMERAgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ale co to c-c? Mi sie kojarzy wyłącznie z cesarskim cięciem... ;)

kokakola... a zresztą może kokakola niewiele różni się od ramy krem syfine.
Inna frakcja z rafinerii i tyle. Chociaż kokakola nadaje się przynajmniej
jako lek na żołądek i rozpuszczalnik. Zastosowania ramy krem syfine nie
stwierdzono.

*p*
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2005-04-14 11:14:46

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Apr 2005 12:56:30 +0200, Waćpanna lub Waćpan *piotr_ek*, w
wiadomości news:<news:05041412563045@polnews.pl> zawarł, co następuje:

> [...]
> Inna frakcja z rafinerii i tyle. Chociaż kokakola nadaje się przynajmniej
> jako lek na żołądek i rozpuszczalnik. Zastosowania ramy krem syfine nie

stwierdzono. fajna jest, smakuje jak rozpuszona śmietanka w proszku do kawy.
jako dziecko maniakalnie taką wyjadałam, więc teraz mogę sobie nawet golnąć
;>
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2005-04-14 16:22:26

Od: "Miet" <mkoryl[co tu ma byc]wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piotr_ek" <piotr_ekn@BIJ_SPAMERAgazeta.pl> napisał w wiadomości

> Cuda... Kucharz używający chemicznych substytutów zamiast śmietany powinien
> gotować co najwyżej bigos w barze dworcowym.

Cuda techniki ;-)

MieT

1. Data: 2005-04-14 20:55:14

Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Apr 2005 12:56:30 +0200, piotr_ek napisał(a):

>Chociaż kokakola nadaje się przynajmniej
> jako lek na żołądek i rozpuszczalnik.

I na kaca (z cytryna), jak zoladek nie chce kawy :)

Maciek
"Everyone needs to believe in something.
I believe I'll have another beer."

1. Data: 2005-04-15 06:43:59

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miet" <mkoryl[co tu ma byc]wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Czy ktoś orientuje się gdzie mogę kupić kwadratowe talerze - takie, na
jakich
> podaje czasem swoje cuda Pascal Brodnicki (albo ten łysy Włoch - nie
pamiętam
> tytułu programu)?
> Przeszukałem całe miasto (Rzeszów) - bez rezultatu.
> W sieci też coś zbyt wiele ofert nie widzę...
> Są podobne z Luminarc, ale to nie to... są lekko zaokrąglone - tamte są po
> prostu kwadratowe.
>
> Widział ktoś coś gdzieś?

On ma sporą cześć kuchni (o ile nie całą) z IKEI, i stawiam dolary przeciw
orzechom, że te talerze też się tam znajdzie.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

walkie! INSPIRUJE - prawie relacja