Kwarantanna!!! :)

91. Data: 2020-03-22 10:29:36

Temat: Re: Kwarantanna!!! :)
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> UMIERASZ NIE BOJ SIE PRAWDY
> ---
> LOL
> ---
> Ma gosc OBSESJEM -nie? ;P
> Czeka widac na uderzenie
> covida i juz gotow na najgorsze ;)
>
> Mnie siem zdaje ze 3 tyg temu
> tez to dranstwo odchorowalem.
> Dziwna grypa co z lekkiej zoladKOwki
> preszla w ostre przeziembienie i katar

Takie objawy też były wymieniane. Nawet ,,oczne", ale nie uściślono.

> WitC w duzych dawkach daje radem! ;P

Jak dużych?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

92. Data: 2020-03-22 10:44:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Takie objawy też były wymieniane. Nawet ,,oczne", ale nie uściślono.

> Jak dużych?

Cytryny podrożały - ponad 8 zł za kg (grejpfruty jakby taniej niż zwykle,
po 3 z kawalkiem).
Cza siem chyba nauczyć jeść te igły sosnowe, jak wyjścia nie będzie ;-)

,,(...)Występowanie: 100 ml świeżego soku z cytryny zawiera do 70 mg
witaminy C, skórka z cytryny - 200-205 mg/100 g, igliwie sosny, świerku,
modrzewia, cedru, jodły zawiera około 200-270 mg witaminy C/100 g, napar z
ziela pierwiosnka - 800 mg, chrzan-korzeń - 200-300 mg, owoc dzikiej róży -
475-2000 mg/100 g, niedojrzałe owoce orzecha włoskiego - 2500 mg/100 g,
szpinak - 50 mg, pokrzywa-ziele - 170-200 mg, czeremcha-owoc - 100-150 mg,
porzeczka czarna-owoc - 157 mg/100 g, pietruszka, koperek - 150 mg,
berberys-owoc 120-140 mg/100 g, babka zwyczajna - 20,7-42,2 mg, chmiel-liść
- 95-190 mg, dziki bez czarny-owoc - 200-280 mg, glistnik jaskółcze ziele -
170 mg, jarzębina - owoc - 100-200 mg, poziomki-owoc - 100 mg, herbata
chińska - 156-233 mg/100 g, papryka - owoc - 200 mg/100 g, truskawki - 60
mg, , kalina - 70 mg, głóg - 250-450 mg, szypiorek - 60 mg, kalafior - 60
mg, pomidory - 40-50 mg, ziemniaki - 10 mg, sałata - 30 mg, rzodkiew - 20
mg, agrest - 50 mg, czerwona porzeczka - 30 mg/100 g, żurawina - 12 mg%.
(...)"

http://www.gramzdrowia.pl/arzt-henry-rozanski/gower/
witamina-c-kwas-askorbinowy-kwas-askorbowy-acidum-as
corbicum-acidum-ascorbinicum-ascorbic-acid-cevitamic
-acid-vitamin-c-kwas-heksarunowy-heksarunic-acid.htm

NOWOŚCI
Dieta fizjologiczna Tomasza Reznera cz II TOMASZ REZNER
Dieta fizjologiczna Tomasza Reznera cz II TOMASZ REZNER 19,70 PLN
Dieta fizjologiczna Tomasza Reznera TOMASZ REZNER
Dieta fizjologiczna Tomasza Reznera TOMASZ REZNER 19,70 PLN
LOSOWY PRODUKT
Zielona herbata
Zielona herbata Call for Pricing
Zaklinacz wagi Rafał Kraśnicki
Zaklinacz wagi Rafał Kraśnicki 19,90 PLN

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

93. Data: 2020-03-22 11:06:11

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22/03/2020 o 00:21, m...@g...com pisze:

> nie bylo cie tu i bylo dobrze
> ---
> Nie bylo nas byl las
> Nie bedzie nas i lasa
> Zostanie kamieni masa
> vel kupa ;)

BLOGA CISZA

--
gazebo

94. Data: 2020-03-22 13:09:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> UMIERASZ NIE BOJ SIE PRAWDY
> [...]

https://www.medexpress.pl/covid-19-moze-rozpoczynac-
sie-od-braku-apetytu-i-biegunki-co-to-oznacza-dla-da
lszego-przebiegu-choroby/76822

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

95. Data: 2020-03-22 13:12:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
ca-relacja-lekarki-z-francji-brak-testow-maseczek-re
animacji/wrzm0h6

> Przeciwnie - przechorowałam i nabyłam odporność.

Miałam rację:

https://www.medexpress.pl/co-po-przebyciu-covid-19-n
abycie-odpornosci-czy-ryzyko-reinfekcji/76870

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

96. Data: 2020-03-22 13:20:39

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22/03/2020 o 12:09, XL pisze:

> https://www.medexpress.pl/covid-19-moze-rozpoczynac-
sie-od-braku-apetytu-i-biegunki-co-to-oznacza-dla-da
lszego-przebiegu-choroby/76822

JUZ PO WAS

--
gazebo

97. Data: 2020-03-22 13:21:08

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

98. Data: 2020-03-22 14:07:59

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

UMIERASZ
---
TY PIERWSZY

99. Data: 2020-03-22 14:09:48

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> https://www.medexpress.pl/covid-19-moze-rozpoczynac-
sie-od-braku-apetytu-i-biegunki-co-to-oznacza-dla-da
lszego-przebiegu-choroby/76822

JUZ PO WAS
---
PO NAS CHOCBY POtop
Milego POtopu ;P

100. Data: 2020-03-22 14:14:23

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22/03/2020 o 13:09, m...@g...com pisze:

sie-od-braku-apetytu-i-biegunki-co-to-oznacza-dla-da
> [...]
LUbie WOde

--
gazebo

Siedźcie w domach, PROSZĘ.