LED GU10

1. Data: 2013-12-05 20:21:58

Temat: LED GU10
Od: Kamikazee <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Możecie polecić jakiś najjaśniejszy LED o ciepłej barwie światła na 230V ze
złączem/wtykiem GU10?

2. Data: 2013-12-06 18:22:53

Temat: Re: LED GU10
Od: zil0g <z...@m...prl> szukaj wiadomości tego autora

*Kamikazee* wdusil[a] knefle:

>Możecie polecić jakiś najjaśniejszy LED o ciepłej barwie światła na 230V ze
>złączem/wtykiem GU10?

http://www.osram.com/media/resource/hires/345196/led
-star-par16-50-36&176-827.pdf

http://www.osram.com/media/resource/hires/345195/led
-star-par16-35-36176-827.pdf

Mozna trafic na promocje w marketach. Temp barwowa taka jak deklarowana 2700K.
Barwa i intensywnosc prawie nieodroznialna od halogenowego odpowiednika 50W dla 7W
led
i 35W dla 4,5W led.

3. Data: 2013-12-07 04:53:09

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 5 grudnia 2013 20:21:58 UTC+1 użytkownik Kamikazee napisał:
> Możecie polecić jakiś najjaśniejszy LED o ciepłej barwie światła na 230V ze
>
> złączem/wtykiem GU10?

Na to pytanie akurat nie umiem Ci odpowiedzieć, bo to nie moja specjalność.
Ale zapewne któryś z Kolegów z pl.misc.elektronika ma o tym pojęcie. Dlatego sugeruję
zadać tam pytanie. Tam jest sporo mądrych i życzliwych ludzi.

Spradzanie instalacji gazowej i wentylacji
Maszynka Zelmer do mielenia 687.5 czy 887.5 ?
Blacha siedziska do fotela biurowego
Piksel i ocieplacze elektryczne a sklepy netowe
Kurtka puchowa