Lawenda

11. Data: 2007-03-15 18:10:04

Temat: Re: Lawenda
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:

> Gosiu, to bylby spam. Wyslalam Ci adres mojego sklepu do prywatnej
> skrzynki.

To nie byłby spam. Będzie to podpadać pod punkt
"Należy przewidzieć możliwość zamieszczania ogłoszeń ściśle związanych
z tematyką grupy. Informować będą one ogół zainteresowanych o pojawieniu
się na rynku nowych roślin, sprzętu czy usług."
z opisu grupy ( http://ogrody.agrosan.pl/opis.html ).
A więc czekamy!

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

12. Data: 2007-03-15 18:26:59

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zimno-odporne lawendy, do -20°C: Lavanula angustifolia (officinalis)
> szczegolnie Royal Purple, Royal Velvet i Munsted

W naszym klimacie zimuje wyłącznie L.angustifolia, wszystkie inne wymarzają.
Co do zastosowania w potrawach, nawet spirytus z lawendą,staje się niejadalny.
Zalewałem lawendę i rozmaryn alkoholem, miało to być smarowidło królowej
jakiejśtam, odmładzające kobietę o trzy lata w ciągu roku.
Pozdrawiam.Mirzan

13. Data: 2007-03-15 19:54:57

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

14. Data: 2007-03-15 20:22:54

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

15. Data: 2007-03-15 21:20:51

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Meg" <m...@N...pl> napisał w wiadomości

> a moje lawendy o dziwo przeżyły dwie zimy na wietrznym balkonie aż do
> ubiegłorocznej, wtedy to mi wszystko szlag trafił :(

> niestety , i już dałam sobie spokój ze strojeniem balkonu we wszystko co
> żyje ponad rok

jestem na tym samym etapie ;-]]]]

oprocz róż, których mi sie akurat zachcialo. Przytachałam na 4 pietro 50
litrowy wor ziemi do róż, i czekam, co z nich wyrośnie.
a jak nic, to pozostaną petunie, tytoń, a z wieloletnich wrzosy (o dziwo
przezimowały) i bluszcz
hania

16. Data: 2007-03-15 21:25:42

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lawenda tak bardzo mi sie spodobala
> ze w tym roku zamiast trawnika przy domku sadze lawende
> Narazie tylko 10 arow ale jesli pomysl sie spodoba
> to bede nial jeszcze ze 30 arow piachow
> ::)))

a wez Ty czlowieka nie denerwuj ;-P

hania z lawenda na smietniku

17. Data: 2007-03-15 22:39:32

Od: "Izabela Wójcik" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chodzi mi o mijajacy wlasnie sezon zimowy. W Szczecinie prawie zimy nie
> bylo, serio, poza kilkoma dniami nawet nie bylo kiedy pojechac na
> jedyny_w_miescie wyciag narciarski.

No to dobrze, bo juz sie wystraszylam ;-)).
A skad wniosek, ze ja "trafilo"? Ja wlasnie swoja ekstra mocno przycielam i
tez nie wygladala szczegolnie zywo ale odbije....hmm, mam nadzieje, ze
odbije, przynajmniej zawsze tak robila. Inna lawenda, mieszkajaca z zupelnie
innej strony ogrodu jakos lepiej przezimowala i wyglada "kwitnaco".
Moze daj jeszcze szanse tym badylkom?

Iza Wójcik

18. Data: 2007-03-16 06:11:43

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

19. Data: 2007-03-16 07:35:58

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po pierwsze, mysle jak to posadzic czy w rzedach odmianami
> oprocz funkcji' trawnikowej' bedzie to jednoczesnie matecznik do
> pozyskiwania sadzonek wegetatywnych

Sadzonkami z 30 arowego matecznika obsadzisz całą Unię
z przyległościami.Bedziesz musiał dobudować fabrykę mydła.
Pozdrawiam.Mirzan

20. Data: 2007-03-16 08:09:11

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan <l...@o...pl> napisał(a):

> Sadzonkami z 30 arowego matecznika obsadzisz całą Unię
> z przyległościami.Bedziesz musiał dobudować fabrykę mydła.

"balkonowcom" posprzedaje - jest nadzieja, że co roku będą kupowac ;-)))
(się ustawiam w kolejce).

hania

Zagospodarowanie wschodniego skrawka zieleni
Robaczki w oczku wodnym
akcja "MIASTA W KWIATACH" -zaproszenie :)
galasy po raz kolejny...
kosiarka flymo - kłopocik