Lecą liście z drzewa...

1. Data: 2002-10-17 20:11:50

Temat: Lecą liście z drzewa...
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na trawniku - zagrabię. Na betonie - zmiotę (oczywiście przeklinając pod
nosem). Ale co robi się z liśćmi leżącymi na korze, którą sobie niebacznie
wyściółkowałam rabatę pod płotem? Grabienie razem z korą to okrrropne
marnotrawstwo!

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2002-10-17 21:03:49

Temat: Re: Lecą liście z drzewa...
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co sie robi? Cieszy sie! Masz rabate wysciolkowana liscmi.
> Za darmo.

Było nie było to w końcu z Nieba spadło?
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

3. Data: 2002-10-17 21:05:22

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in message
> [...]
> wyściółkowałam rabatę pod płotem?

Co sie robi? Cieszy sie! Masz rabate wysciolkowana liscmi.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2002-10-17 21:29:56

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2002-10-17 21:47:08

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message

> [...]
> :(((((
> te o wlasciwym skrecie najlatwiej znalesc w kurzym zoltku

To, co ja zawsze slyszalem, to ze wszelkie organiczne witaminy
(wytworzone czy przez zwierzeta, czy rosliny) maja te skretnosc,
ktorej nam potrzeba. Jedynie te syntetyczne sa fifty-fifty, wiec polowa
jest nieprzyswajalna.

Pozdrowienia,
Michal

6. Data: 2002-10-17 21:53:51

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> writes:

> [...]
> (wytworzone czy przez zwierzeta, czy rosliny) maja te skretnosc,
> ktorej nam potrzeba. Jedynie te syntetyczne sa fifty-fifty, wiec

Wy tak poważnie, czy ta siła Coriolisa wam coś poskręcała?

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Raz żył pewien pan w Łowiczu,
Co nigdy sytuacji nie wyczuł;

7. Data: 2002-10-17 22:49:41

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (wytworzone czy przez zwierzeta, czy rosliny) maja te skretnosc,
> ktorej nam potrzeba. Jedynie te syntetyczne sa fifty-fifty, wiec polowa

:)
wyczytalem to w lokalnym tygodniku
gdzie omawiano tzw diete optymalna
i bylo o tych roznych skretnoscia witamin
wytwarzanych przez zwierzeta i przez rosliny
:)
o tych syntetycznych tez cos bylo
ale ze bardziej fe one
niz fifty -fifty...
ale nie pamietam dokladnie a gazeta zostala w sklepie
jutro doczytam dokladniej
:)

8. Data: 2002-10-17 22:49:52

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Wy tak poważnie, czy ta siła Coriolisa wam coś poskręcała?
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek
:)
ja poki co katem oka
ale sprawa robi sie powazna
dopiero polowa pazdziernika a ja juz 112 kg zywej wagi
:)
dieta polegajaca na jedzeniu golonek i innych tego typu wspanialosci
dzieki ktorej nie tylko mozna zgubic zbedne kilogramy
a ponadto podniesc ogolnie stan zdrowia swojego organizmu
to dla mnie rzecz do przemyslenia
:)

9. Data: 2002-10-18 01:13:39

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> wrote in message

> Wy tak poważnie, czy ta siła Coriolisa wam coś poskręcała?

Jak najpowazniej. Wiele zwiazkow organicznych ma 2 formy, odbicia
lustrzane jesli popatrzec na czasteczke: dextrorotatory i levorotatory.
Fachowo sa to dwa stereoizomery. W bazie danych MEDLINE w
dziale "stereoisomers" jest ponad 20000 artykulow naukowych.

Zacytuje za Nature. 389(6648):265-8, 1997 Sep 18:
"Many amino acids contain an asymmetric centre, occurring as laevorotatory, L, or
dextrorotatory, D,
compounds. It is generally assumed that abiotic synthesis of amino acids on the early
Earth resulted
in racemic mixtures (L- and D-enantiomers in equal abundance). But the origin of life
required,
owing to conformational constraints, the almost exclusive selection of either L- or
D-enantiomers,
and the question of why living systems on the Earth consist of L-enantiomers rather
than
D-enantiomers is unresolved."

Pozdrowienia,
Michal

10. Data: 2002-10-18 07:16:14

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

> Jak najpowazniej. Wiele zwiazkow organicznych ma 2 formy [...]

A, to przepraszam, nie miałem o tym pojęcia.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Amadeusz, co żonę miał Wandę,
Wyszedł raz z córką swą na werandę.

Drzewka
chryzantemy zlociste...
O dereniu raz jeszcze
Jesienne krokusy
Prośba do --- FACHOWCÓW --- dot. budowy oczka wodnego