Leje i leje

1. Data: 2004-05-09 15:18:52

Temat: Leje i leje
Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie, a wlasciwie nade mna sie chyba jakas awaria hydrauliczna w niebie,
bo leje juz od piatku !
Tak patrze przez okno i chyba z psami, to ja juz w kaloszach bede musiala
wyjsc, bo woda po kostki na chodnikach !
Bylam na dzialce (to w nadziei, ze w koncu przestanie padac !) a tam...
dobrze, ze to piachy, ale na innych stoi juz woda....

Pozdrawiam
Asia

2. Data: 2004-05-09 16:13:37

Temat: Re: Leje i leje
Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> U mnie, a wlasciwie nade mna sie chyba jakas awaria hydrauliczna w niebie,
> bo leje juz od piatku !

Kto rano wstaje, ten leje jak z cebra.

Jaka okolica ? AFAIK Lodz i Warszawa tez zdrowo zmoczone.

pluton

3. Data: 2004-05-09 16:41:37

Od: "Osadnik" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Jaka okolica ? AFAIK Lodz i Warszawa tez zdrowo
zmoczone.

CO?

U mnie padało tylko 3 razy po 3 min. i to dość
słabo. Jest ogóleni wszystko wilgotne ale ani
jednej kałuży nie ma! Mieszkam na SW od wawy

4. Data: 2004-05-09 17:09:40

Od: z...@f...pl szukaj wiadomości tego autora

> zmoczone.
>
> CO?
>
> U mnie padało tylko 3 razy po 3 min. i to dość
> słabo. Jest ogóleni wszystko wilgotne ale ani
> jednej kałuży nie ma! Mieszkam na SW od wawy

A wiecie co dzieje się w Toruniu!!!? Leje od północy, cały dzień, do teraz i
nawet na minutę nie przestało padać. Tyle miałem planów co do roślinek. Miałem
przesadzać z działki na siedlisko i nic! Zmarnowana niedziela. Pzdr

5. Data: 2004-05-09 17:15:59

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A wiecie co dzieje się w Toruniu!!!?

Moge sie domyslac, bo ja po sasiedzku z Grudziadza ;)

Pozdrawiam
Asia - caly czas pada :(

6. Data: 2004-05-09 17:19:07

Od: "AdameK" <u...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hmmm...
a u nas slonce od rana ;))

koszalinek nadmorski

AdameK

7. Data: 2004-05-09 17:24:41

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Bylam na dzialce (to w nadziei, ze w koncu przestanie padac !) a tam...
> dobrze, ze to piachy, ale na innych stoi juz woda....
:)
szczesciara
u mnie coprawda tez toche popaduje
ale to kropla w morzu ...
:((((((
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

8. Data: 2004-05-09 17:50:56

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Miałem
> przesadzać z działki na siedlisko i nic! Zmarnowana niedziela. Pzdr
przeciez taka pogoda
jest idealna wrecz do przesadzania roslinek
:)
z pozdrowieniamni i usmiechami
_hehehe

9. Data: 2004-05-09 18:03:51

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Smal" napisał:
> :)
> szczesciara
> u mnie coprawda tez toche popaduje
> ale to kropla w morzu ...
> :((((((

Jeszcze troche i popadne w depresje deszczowa :(((

Pozdrawiam deszczowo
Asia

10. Data: 2004-05-09 18:19:31

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze troche i popadne w depresje deszczowa :(((
>
> Pozdrawiam deszczowo
> Asia
>
> Czy Wy wszyscy mieszkacie w tropikach? U mnie w okolicy Lubina
nie padal deszcz od zimy ,ajak czasem popada to deszcz konczy sie na
przystanku na wsi gdzie mam ogrod.
Teraz byla ulewa i ziemie przemoczylo na 0'001 m,czyli tyle
aby sie nie kurzylo .I ja jestem wodnik.Pustynny.
Suche pozdrowienia .Mirzan

Trociny
Mączlik szklarniowy
Schnące (przy pniu) tuje i cyprysy