Leje i leje

11. Data: 2004-05-09 18:33:00

Temat: Re: Leje i leje
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

JotHa napisał(a) w wiadomości: ...

>Jeszcze troche i popadne w depresje deszczowa :(((
>
>Pozdrawiam deszczowo
>Asia

A tam, pomysl, ze Ci podlewa :-), u nas padalo jeszcze w nocy, ale od
poludnia zrobilo slonecznie.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

12. Data: 2004-05-09 18:33:35

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

AdameK napisał(a) w wiadomości: ...
>hmmm...
>a u nas slonce od rana ;))
>
>koszalinek nadmorski

No.... moze nie tak od rana, ale od poludnia :-)
I cale szczescie, bo inaczej ten lykend bylby caly zmarnowany.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

13. Data: 2004-05-09 18:44:55

Od: "Osadnik" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Moge sie domyslac, bo ja po sasiedzku z
Grudziadza ;)

Może to wam pomoże ;) Wykrywacz deszczu ;)

http://www.imgw.pl/wl/internet/aktualna/com_r_i.html

14. Data: 2004-05-09 19:04:50

Od: vpw <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 May 2004 19:50:56 +0200, Tadeusz Smal wrote:

> [...]

Z ust mi to wyjales. Ja przez 3 dni tylko to wlasnie robilem. Sadzilem,
kopalem i przesadzalem. Widac bylo jak one, te roslinki, to lubia.

--
vpw (2004-05-09 21:02:06)

15. Data: 2004-05-09 19:11:33

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tam, pomysl, ze Ci podlewa :-), u nas padalo jeszcze w nocy, ale od
> poludnia zrobilo slonecznie.

U mnie to sie raczej nazywa plukanie piasku :)))

Pozdrawiam
Asia (nie bede oryginalna: pada deszcz)

16. Data: 2004-05-09 19:22:58

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> u mnie coprawda tez toche popaduje
> ale to kropla w morzu ...
> :((((((
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

To za karę. Widać unia pamięta Twoje poglądy:-7

Pozdrawia dozgonnie boletus

17. Data: 2004-05-09 19:25:44

Od: "JoannaP" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JotHa" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> U mnie to sie raczej nazywa plukanie piasku :)))
> Pozdrawiam
> Asia (nie bede oryginalna: pada deszcz)

Ja zdążyłam dziś kupić jakies badyle (wiciokrzew, clematis, jakiegoś
niecierpka i coś iglastego - i tak nigdy nie pamiętam jak co się nazywa),
posadziłam i się porządnie rozpadało. Leje do tej pory. Szwagier mówi, że to
przez niego - wylał beton i nie musi polewać ;D
Joanna

18. Data: 2004-05-10 05:25:42

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> U mnie, a wlasciwie nade mna sie chyba jakas awaria hydrauliczna w niebie,
> bo leje juz od piatku !

W Wieliczce leje od dwóch tygodni. Praktycznie nie ma dnia bądź nocy bez
deszczu. Obłędnie rośnie trawa i chwasty. Wczoraj pośpiesznie skosiliśmy
trawę, trochę chwastów z ziemi wydłubałam. Mieczyki i dalie nadal nie
posadzone :(. Dziura pod stawik ogrodowy w 1/3 zalana wodą. W
środku...tysiące kijanek!!! Co to będzie? Żabi ogród? Gdzie stąpnąć tam
żaba, a ja się ich boję. Z drugiej strony nie mam sumienia wytruć radośnie
pływających główek z ogonkami. Ale może kupić ze dwie rybki i wpuścić do
tego raju pokarmowego? Jakie radzicie?
Na Targach Ogrodniczych złapałam parę kontaktów a propos profilowania oczka.
Ten najtańszy /15 zł za godz./ będzie mógł dopiero w lipcu. Natychmiast to
liczą 35 zł za machanie łopatą. Do lipca kijankom pewnie już łapy urosną...
W ogóle, to na Targach żadnych rewelacji. Parę różaneczników mrozoodpornych,
ale anemiczne jakieś. Wszystko drogie, jak w zwykłych sklepach, a nawet
droższe. Kupiłam następną miodunkę, która ma liście 4x większe niż
poprzednia i kosztowała 5 zł. Nie oparłam się też irysom variegata,
biało-zielonym, po 10 zł. Wsadziłam je do dużej doniczki i postawiłam na
najwyższej, zalanej wodą półce stawiku.
pozdrawiam sceptycznie
Anka

19. Data: 2004-05-10 06:40:26

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
radośnie
> pływających główek z ogonkami. Ale może kupić ze dwie rybki i

NIECH CIĘ RĘKA BOSKA BRONI !!!

Żaby w naszym ucywilizowanym środowisku i tak są poważnie zagrożone
przez zbyt wiele czynników drastycznie zminiejszających ich populację:
melioracja gruntów, zasypywanie naturalnych małych zbiorników wodnych,
lawinowa zabudowa łąk, nieużytków itp. terenów, że o przecinaniu
naturalnych szlaków ich wędrówek przez drogi i autostrady nie wspomnę.
Istnieją nawet organizacje zajmujące się OCHRONĄ żab! W Polsce
również.

W zeszłym roku dodatkowo populację żab zdziesiątkowała pogoda na
wiosnę.

ŻABA NIE JEST SZKODNIKIEM!
Zostaw, niech dorastają w spokoju. Nie bądź "chłop, co żywemu nie
przepuści" :(
Głaskać ich nie musisz.

A tak nawiasem - po co robisz staw, skoro boisz się żaby?

Pozdrawiam
Ewa

20. Data: 2004-05-10 12:20:06

Od: JotHa <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik T.W. napisał:

> Żaby w naszym ucywilizowanym środowisku i tak są poważnie zagrożone
> przez zbyt wiele czynników drastycznie zminiejszających ich populację:

Aniu nie narazaj sie 'zielonym' ;-)

> ŻABA NIE JEST SZKODNIKIEM!
> Zostaw, niech dorastają w spokoju. Nie bądź "chłop, co żywemu nie
> przepuści" :(
> Głaskać ich nie musisz.
Caluj ! Moze jaki ksiaze sie trafi ! :-)))

> A tak nawiasem - po co robisz staw, skoro boisz się żaby?

:-)))

Pozdrawiam
Asia - chwilowo chyba bez zab

Trociny