Schnące (przy pniu) tuje i cyprysy

1. Data: 2004-05-09 10:32:06

Temat: Schnące (przy pniu) tuje i cyprysy
Od: "Figaro" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam trochę 10-letnich tuji i cyprysów (wysokich do 3,5 m). Prawie wszystkie
są w środku tj. przy pniu uschnięte. Z zewnątrz wyglądaja dobrze, są zielone
i obficie obrosły szyszkami. Ale warstwa zieleni ma tylko kilka centymetrów.
Po rozchyleniu gałęzi krzaki są całe w środku uschnięte. Co im może dolegać
?

2. Data: 2004-05-09 10:53:44

Temat: Re: Schnące (przy pniu) tuje i cyprysy
Od: "Jerzy Oreszczuk" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Figaro <l...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> Po rozchyleniu gałęzi krzaki są całe w środku uschnięte. Co im może dolegać

Witam,
Nic im nie dolega.
"Zielone" ma asymilować - w środku nie ma światła więc jest niepotrzebne.
Poza tym na iglakach liście (igły) żyją do czterech lat -starsze gałązki
zawsze są łyse bądź siedzą na nich zaschnięte igły.

Pozdrawiam
JO

3. Data: 2004-05-09 13:30:01

Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Figaro" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
centymetrów.
> Po rozchyleniu gałęzi krzaki są całe w środku uschnięte. Co im może

Życie im dolega ;)
Nic im nie jest. W środku im zielone niepotrzebne. A po co zagladać? Ważne,
ze z wierzchu ładne. :)
Pozdrawiam, Agata

4. Data: 2004-05-09 13:39:55

Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Oreszczuk" <o...@g...pl> napisał w
wiadomości news:c7l2jo$r7f$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> Poza tym na iglakach liście (igły) żyją do czterech lat -starsze gałązki
> zawsze są łyse bądź siedzą na nich zaschnięte igły.

Ojej, widzę, że się niepotrzebnie powtórzyłam. Ale coż za zgodność zeznań :)
Pozdrawiam, Agata

5. Data: 2004-05-10 00:50:44

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Figaro" <l...@w...pl> wrote in message

> Mam trochę 10-letnich tuji i cyprysów [...]

Maloprawdopodobne, bys mial cyprysy w gruncie. To co masz, to cyprysiki.

Pozdrawiam,
Bpjea

6. Data: 2004-05-10 17:18:34

Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:c7mjql$d0t$6@nemesis.news.tpi.pl...
> "Figaro" <l...@w...pl> wrote in message

> Maloprawdopodobne, bys mial cyprysy w gruncie. To co masz, to cyprysiki.

Figaro nie pisze, gdzie mieszka... Może we Włoszech? :)
Pozdrawiam, Agata

7. Data: 2004-05-10 21:53:07

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> i obficie obrosły szyszkami. Ale warstwa zieleni ma tylko kilka
centymetrów.
> Po rozchyleniu gałęzi krzaki są całe w środku uschnięte. Co im może
dolegać

Brak slonca wewnatrz korony.

Elfir

8. Data: 2004-05-11 16:16:04

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

>[ciach]
>
> Figaro nie pisze, gdzie mieszka... Może we Włoszech? :)
> Pozdrawiam, Agata

w Tarnowie :)

pozdr
Ania