Lekarze! Umieracie z głodu?

1. Data: 2007-06-16 10:57:01

Temat: Lekarze! Umieracie z głodu?
Od: "RozumkuZaMalo" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
po przeczytaniu paru watków o lekarzach, tez sie zdenerwowalem!
jeśli WY lekarze strajkujecie, to my juz niebawem tez zastrajkujemy -nie
zobaczycie juz NAS!

Załym dzieckiem lazilismy jak obłąkani z miejsca do miejsca, dopiero za 150 PLN
przyjął nas profesor! HAŃBA!

Skorumpowani, nieroby, pasożyty, weźcie się do roboty, prowadziwej roboty, bo
kazdy z nas pracuje i kazdy ma za malo!!!

Mam nadzieję, że zastrajkujecie się na AMEN!

2. Data: 2007-06-16 11:16:39

Temat: Re: Lekarze! Umieracie z głodu?
Od: "d852" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

RozumkuZaMalo wrote:

> Mam nadzieję, że zastrajkujecie się na AMEN!

To nie wina lekarzy tylko państwa, które jak ten głupi, uparty osioł,
próbuje nam dalej wmawiać, że państwowa służba zdrowia będzie
kiedykolwiek działać dobrze. Otóż nie będzie. Cudów nie ma a te
wszystkie reformy w obecnej strukturze nie mają sensu.

3. Data: 2007-06-16 12:10:12

Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> po przeczytaniu paru watków o lekarzach, tez sie zdenerwowalem!
> jeśli WY lekarze strajkujecie, to my juz niebawem tez zastrajkujemy -nie
> zobaczycie juz NAS!

a jak gornicy strajkowali,
to jakos nikt nie krzyczal, ze to banda nierobow...

no nic, szkoda, ze nie moge wyjsc z kolegami z pracy
przed firme i zazadac podwyzki -
- ale prace zawsze mozna zmienic albo, w ostateczosci, wyjechac.

4. Data: 2007-06-16 14:44:23

Od: SuperTen <S...@P...pl> szukaj wiadomości tego autora

Q pisze:

> a jak gornicy strajkowali,
> to jakos nikt nie krzyczal, ze to banda nierobow...

bo to skorumpowany kraj, do górników trzeba było strzelać, lekarzy
zwolnić, ale najlepiej sprywatyzować służbę zdrowia, jak? zmienić rząd,
nie da się? no cóż trzeba wyjechać...

> no nic, szkoda, ze nie moge wyjsc z kolegami z pracy
> przed firme i zazadac podwyzki -
> - ale prace zawsze mozna zmienic albo, w ostateczosci, wyjechac.

możesz, ale skutek będzie inny...

--
_________
/ , _ \ | Pozdrawiam. SuperTen. |

5. Data: 2007-06-16 15:07:07

Od: "Max" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bo to skorumpowany kraj, do górników trzeba było strzelać, lekarzy
> zwolnić, ale najlepiej sprywatyzować służbę zdrowia, jak? zmienić rząd,
> nie da się? no cóż trzeba wyjechać...

Kurcze wyjedzmy wszyscy, wrócimy jak rząd, tfu, nie rząd, wszyscy politycy
przez nas wybrani (!) poukładają klocki i zegarek szwajcarski (chcialoby
sie powiedziec polski:) zacznie ładnie sie kręcić ;) Marzenia.... :)

6. Data: 2007-06-16 15:23:08

Od: SuperTen <S...@P...pl> szukaj wiadomości tego autora

Max pisze:

> Kurcze wyjedzmy wszyscy, wrócimy jak rząd, tfu, nie rząd, wszyscy politycy
> przez nas wybrani (!) poukładają klocki i zegarek szwajcarski (chcialoby
> sie powiedziec polski:) zacznie ładnie sie kręcić ;) Marzenia.... :)

e tam marzenia, co najwyżej się nie wróci :)

--
_________

7. Data: 2007-06-16 15:45:11

Od: "Dominik" <domik@bezysfu_epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Warto by było :)
Jakby rząd musiał sam zarobić na siebie, szybko by się za łby połapali.

Dominik

8. Data: 2007-06-16 16:24:18

Od: "1" <2...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

krzyczal, gornicy to jest wyjatkowe warholstwo

9. Data: 2007-06-16 17:58:07

Od: "jojo" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SuperTen" <S...@P...pl> napisał w
wiadomości news:f50sm1$ghj$1@news.vectranet.pl...

> [...] no cóż trzeba wyjechać...

tylko wcześniej zwrócić pieniądze za wykształcenie w Polsce, będzie choć
parę groszy na pensje dla pozostających w kraju...

10. Data: 2007-06-16 20:28:43

Od: darked <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jun 16, 5:58 pm, "jojo" <j...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "SuperTen" <S...@P...pl> napisał w
> wiadomościnews:f50sm1$ghj$1@news.vectranet.pl...

> tylko wcześniej zwrócić pieniądze za wykształcenie w Polsce, będzie choć
> parę groszy na pensje dla pozostających w kraju...

Mozesz sobie pomarzyc. Konstytucja RP gwarantuje prawo do bezplatnej
nauki. Prawo nie dziala wstecz. Jak nasz super-kompetenty sejm
przeglosuje ustawe albo minister czegos tam wyda rozporzadzenie o
sciaganiu oplat to dostanie w leb a takoz i w inna czesc ciala od
Trybunalu Konstytucyjnego. Gdyby jakims cudem trybunal skladal sie
tylko z prawniczych klonow mgr Skrzypka to szykuj swoja forse na
splaty odszkodowan zasadzone przez Trybunal Europejski. Mozesz sobie
jedynie poszczekiwac glucho. Hau hau.

Lekarze_Leczcie_Sie_Nawz ajem
Lekarze do roboty, bo...
Łojotokowe zapalenie skóry (ŁZS)