Lekarze_Leczcie_Sie_Nawzajem

1. Data: 2007-06-16 10:48:03

Temat: Lekarze_Leczcie_Sie_Nawzajem
Od: "SwietaRacja" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Swięta Racja: Lekarze Leczcie sie nawzajem!!! To Wam sie oplaci, przeciez jest
Was tak duzo a zbadac Wam sie tez wypada od czasu do czasu, a nawet codziennie.

Nie kończcie strajków załóżcie zakony w szpitalach i tam już zostańcie za
pięcioma zamkami!!!!

Jak sie juz wyleczycie z kompleksów i bedziecie juz zdrowi, to wtedy mozemy pogadac:
1. o profesionalizmie
2. o kasach fiskalnych
3. o tym co znaczy PRACA
4. o wstydzie
4. o podwyzkach

2. Data: 2007-06-17 00:32:47

Temat: Re: Lekarze_Leczcie_Sie_Nawzajem
Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SwietaRacja" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> za
> pięcioma zamkami!!!!
>
> Jak sie juz wyleczycie z kompleksów i bedziecie juz zdrowi, to wtedy

Skoro juz wpadłeś tu udzielać rad przyjmij jedną. Naucz się najpierw
liczyć do pięciu a dopiero potem zasuwaj z dawaniem rad:->

3. Data: 2007-06-17 08:19:48

Od: "Max" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)
> Skoro juz wpadłeś tu udzielać rad przyjmij jedną. Naucz się najpierw
> liczyć do pięciu a dopiero potem zasuwaj z dawaniem rad:->

Oooo... jednak liczyć umiecie! Pewnie, tyle kasy do liczenia kazdego
wieczora....
To kolejny dowód, że tylko kasa się dla was liczy. Powinniscie byc jednak
bardziej spostrzegawczy i dostrzegać w tym kraju innych ludzi... (czytać
między wierszami też)

4. Data: 2007-06-17 14:34:54

Od: "Mark" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Max" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bardziej spostrzegawczy i dostrzegać w tym kraju innych ludzi... (czytać

Nie jestem lekarzem, ale o ci chodzi? O to ze lekarz zarabia wiecej niz ty?
Skoro uwazasz ze lekarzom tak dobrze to trzeba bylo zostac jednym z nich..
No ale jak sie uczyc nie chcialo to sie zarabia najnizsza mozliwa pensje i
glosuje na rozne dziwne partie... a potem zazdrosc zzera ze ktos ma pare
groszy wiecej...
To ze lekarz zarabia mniej niz jakis ciec na budowie to jest po prostu
smieszne i tragiczne zarazem, a najsmieszniejsze jest to ze rzad calkowicie
ich ignoruje. Rzadzacy zawsze beda mieli zapewniona opieke zdrowotna, a
widac jak spoleczenstwo ich malo obchodzi.
Lekarze po prostu zbyt kulturalnie do strajkow podchodza... Jak gornicy
strajkuja to od razu dostaja co chca bo po prostu jakby nie dostali to nie
ograniczyliby sie do chodzenia spokojnie po przejsciach dla pieszych.

5. Data: 2007-06-17 19:45:45

Od: "Max" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)
> [...]
> nich.. No ale jak sie uczyc nie chcialo to sie zarabia najnizsza mozliwa
> pensje i glosuje na rozne dziwne partie... a potem zazdrosc zzera ze

Reprezentujesz inną partię, moze taką ktora juz rzadzila po '89? Lepiej sie
tym nie chwal.
Tez nie jestem lekarzem, jestem inzynierem... Lekarze mysla,z e tylko oni
muszą sie szkolic, itp. swiat sie zmienia na kazdym stanowisku, osoba chcaca
sie utrzymac na fali, musi podnosic kwalifikacje, sledzic biezace
rozwiazania, umiec sie nimi poslugiwac, stosowac je rozumnie, itd. Sam
pracuje w ramach 8godzin (!) po 16 i wcale nie mam zadnego drugiego etatu,
zadnego dod. dyzuru, zadnej kasy dodatkowej...
Zazdrosc mnie nie zżera! Chyba zartujesz! Zżera mnie kilka swiatkow w tym
panstwie, a 2 z nich najbardziej: lekarze i prawnicy! Chodzi o ich
nadludzkie pojecie samych siebie, choc znam ich wielu i są tylko, jak kazdy
z nas, najzwyklejszymi zjadaczami chleba, tylko, ze na kazdym kroku chcą
pokazac swoją wyzszosc... Zżera mnie szara strefa, którą reprezentują i do
której nie chcą sie przyznac. Zżera mnie to, ze są kretaczami, interpretują
jeden przepis w fafnasie wykladni, albo kazą do siebie pzrychodzic co drugi
dzień (przezylem to!). Jesli jakas elita, sluzaca nota bene spolecznosci,
zamiast jej wlasciwie sluzyc, buduje biurokracje, niejednoznaczne przepsy
(rzad tez, ale kazdy, nie tylko ten, a ten przynajmniej probuje, a opozycja
jest niekonstruktywna!). Zygac mi sie chce jak patrze na biurokrację
panstwową, szcegolnie urzedy skarbowe wysadzilbym odrazu! -te panie nic nie
pomogą, na wszsytko trzeba interpretacji ministerstwa - to taka odskocznia
czlowieka znuzonego, tym wszytkim dookola.

> To ze lekarz zarabia mniej niz jakis ciec na budowie to jest po prostu
> smieszne i tragiczne zarazem, a najsmieszniejsze jest to ze rzad
> calkowicie ich ignoruje.

I ten rząd jest tego powodem? Chyba zartujesz! Nigdy w zyciu, nawet przez
chwile, nie marzylem o panstwowej posadzie, bo kojazy mi sie ona pzrezde
wszsytkim z biurokracją i korupcją. Tak bylo, odkąd pamiętam i mam nadzieję,
że nim zejdę coś się zmieni. Skoro tak bylo i jest to po co jeden z drugim
pchali sie na takie studia? Nie odpowiem w pełni, bo za dlugo musialbym
stukac, ale wymienie tylko pare: koligacje, uklady, stanowiska, kasa, a na
koncu: pseudoprestiz (ktory sami sobie niszczą).... Nie wiem czy az tak
jestem pechowym czlowuekiem, ale spotkalem w zyciu tylko kilku
profesjonalistow, a poza tym to naprawde teoretykow, bez logicznego
myslenia, bez praktyki, kumania, itd, itp. Pozdrawiam

6. Data: 2007-06-19 11:37:16

Od: "-" <pirates-gold@WYTNIJ_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ze lekarz zarabia mniej niz jakis ciec na budowie to jest po prostu
> smieszne i tragiczne zarazem, a najsmieszniejsze jest to ze rzad
> calkowicie

gdyby wykonywali to co maja zakontraktowane, zamisat kombinowac i umawiac
sie co robia tylko prywatnie - nie mial bym nic przeciwko podwyzkom

ale jaka praca - taka placa!

na szczescie niedlugo wszyscy wyjada, i bedzie mnie leczyl arab albo
azjata - ktorym naprawde bedzie zalezalo na takiej pracy

7. Data: 2007-06-19 11:46:11

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> na szczescie niedlugo wszyscy wyjada, i bedzie mnie leczyl arab albo
> azjata - ktorym naprawde bedzie zalezalo na takiej pracy

Możesz się nieco zdziwić jakie dzikie tłumy świetnych lekarzy z całej Azji
i Afryki przyjadą do Polski żeby pracować świetnie i nowocześnie za małe
pieniądze.

--
Krzysiek, EBP
każdy kto umie wyraźnie mówić i zna słowa hymnu narodowego jest z układu.

Lekarze do roboty, bo...
Łojotokowe zapalenie skóry (ŁZS)
podręcznik nauki masażu?
kolano pytanie