Re: Lekarze_Leczcie_Sie_Nawzajem

From: "Mark" <n...@m...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Lekarze_Leczcie_Sie_Nawzajem
Date: Sun, 17 Jun 2007 16:34:54 +0200

Użytkownik "Max" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:f52qr8$npg$1@news.onet.pl...
> (...)
>
> Oooo... jednak liczyć umiecie! Pewnie, tyle kasy do liczenia kazdego
> wieczora....
> To kolejny dowód, że tylko kasa się dla was liczy. Powinniscie byc jednak
> bardziej spostrzegawczy i dostrzegać w tym kraju innych ludzi... (czytać
> między wierszami też)

Nie jestem lekarzem, ale o ci chodzi? O to ze lekarz zarabia wiecej niz ty?
Skoro uwazasz ze lekarzom tak dobrze to trzeba bylo zostac jednym z nich..
No ale jak sie uczyc nie chcialo to sie zarabia najnizsza mozliwa pensje i
glosuje na rozne dziwne partie... a potem zazdrosc zzera ze ktos ma pare
groszy wiecej...
To ze lekarz zarabia mniej niz jakis ciec na budowie to jest po prostu
smieszne i tragiczne zarazem, a najsmieszniejsze jest to ze rzad calkowicie
ich ignoruje. Rzadzacy zawsze beda mieli zapewniona opieke zdrowotna, a
widac jak spoleczenstwo ich malo obchodzi.
Lekarze po prostu zbyt kulturalnie do strajkow podchodza... Jak gornicy
strajkuja to od razu dostaja co chca bo po prostu jakby nie dostali to nie
ograniczyliby sie do chodzenia spokojnie po przejsciach dla pieszych.