nie polecam tych lekarzy psychiatrów z woj. lubuskiego

1. Data: 2007-06-16 13:41:19

Temat: nie polecam tych lekarzy psychiatrów z woj. lubuskiego
Od: u...@w...pl (urocza) szukaj wiadomości tego autora

Czesc nie polecam tych lekarzy psychiatrów z woj. lubuskiego-Andzeja
Płóciennika Bogdana Michalskiego Krzysztofa Wozniaka Barhama M. Barhama
Wiolette Giemze-Urbanowicz i Izabelle Zażycką-Hodża dlatego że są wredni
przepisują drogie leki mimo tego że mówi się im że nie ma się pieniędzy
nie chce im się rozmawiać z pacjentem wizyta trwa u nich tylko 5 minut.

--
Wyslano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

2. Data: 2007-06-16 14:03:03

Od: "Dominik" <domik@bezysfu_epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie bądź śmieszna
A co to ? Od kiedy to lekarz ustala cenę leku ? Miej pretensje do
NFZ/MZ/rządu, że Twoich leków nie refunduje.

Dominik

3. Data: 2007-06-16 18:33:26

Od: "Angie" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "urocza" <u...@w...pl> napisał w wiadomości

Czesc nie polecam tych lekarzy psychiatrów z woj. lubuskiego-Andzeja
> Płóciennika Bogdana Michalskiego Krzysztofa Wozniaka Barhama M. Barhama
> Wiolette Giemze-Urbanowicz i Izabelle Zażycką-Hodża

Bylas u kazdego z nich?:) Ty chyba naprawde masz jakies problemy
psychiczne:)

Angie

4. Data: 2007-06-16 18:59:36

Od: r...@o...pl (rybka25) szukaj wiadomości tego autora

Czesc wszystkim co wy za bzdury gadacie urocza ma racje wszyscy lekarze
nie tylko psychiatrzy sa tacy sami rzadni pieniedzy i nic nie robienia
pozdro.

--
Wyslano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

5. Data: 2007-06-16 19:25:21

Od: s...@w...pl (slodka) szukaj wiadomości tego autora

Witam urocza masz 100% racje co do tych lekarzy niektórych z nich tez znam
i mam takie samo zdanie ja jestem z lubuskiego a dokladniej to ze
Świebodzina i tu przyjmuje ten arab-Barham M. Barham i Wioletta
Giemza-Urbanowicz natomiast Płóciennik kiedyś przyjmowal ale go wsadzili
do pierdla za lapowki pozdrawiam slodka Kasia.

--
Wyslano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

6. Data: 2007-06-16 19:28:22

Od: "Dominik" <domik@bezysfu_epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

i słodka i urocza to ta sama osoba
myslisz ze internet jest az tak anonimowy aby ukryc twe bzdecenie ?
zalosne

Dominik

7. Data: 2007-06-16 21:38:08

Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

>i słodka i urocza to ta sama osoba
> myslisz ze internet jest az tak anonimowy aby ukryc twe bzdecenie ?
> zalosne

odwal sie od niej - przeciez wyraznie napisala, ze chodzi do psychiatry.
:)

8. Data: 2007-06-16 21:43:10

Od: "Dominik" <domik@bezysfu_epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

> odwal sie od niej - przeciez wyraznie napisala, ze chodzi do psychiatry.
> :)

racja, święta racja... :)

Dominik

9. Data: 2007-06-17 00:35:55

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominik" <domik@bezysfu_epf.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomo?ci

> racja, ?więta racja... :)

Na dodatek płaci podwójnie (oddzielnie za słodką, oddzielnie za uroczą).
Wziąwszy pod uwagę ilość odwiedzonych lekarzy, to musi jej leczenie być
naprawdę drogie:-)

10. Data: 2007-06-17 01:03:53

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Angie"

> Bylas u kazdego z nich?:) Ty chyba naprawde masz jakies problemy
> psychiczne:)

A jak ma te problemy to co ?
Uważaj bo ty nie wiesz czy ich nie będziesz miała jutro.
Cancer

Lekarze! Umieracie z głodu?
Lekarze_Leczcie_Sie_Nawz ajem
Lekarze do roboty, bo...