Usuwanie zeba w upal

1. Data: 2007-06-16 14:45:50

Temat: Usuwanie zeba w upal
Od: "adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mozna usuwac zeby, gdy temp. na dworze jest ok. 30C? Czy to moze grozic?
adam

2. Data: 2007-06-16 21:07:16

Temat: Re: Usuwanie zeba w upal
Od: "P.W" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

adam pisze:
> Czy mozna usuwac zeby, gdy temp. na dworze jest ok. 30C? Czy to moze grozic?
> adam

zasadnico nic ale :).Tylk oze gorzej sie goi, bardziej po tem boli ,
moze dosc do zakazenia - predzej , bardziej krwawisz. Możesz
zasłaniając, jak nie musisz poczekaj, na bardziej ludzkie tem. Dodatkowo
będziesz sie gorzej czuł,To mi mówiła moja dentystka ja rwałem przy -30
idealna pogoda :) wedle moje dentystki

3. Data: 2007-06-16 23:08:13

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "P.W" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
A usuwanie woreczka żólciowego powinno być w dzień pochmurny, miedzy 16 i 18
st. C...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

4. Data: 2007-06-17 13:49:07

Od: Radosław Rossa <r...@N...SPAM.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A usuwanie woreczka żólciowego powinno być w dzień pochmurny, miedzy 16 i 18
> st. C...:)))

Nie wiem jak z woreczkiem, ale jeżeli chodzi o ekstrakcje, to pacjenci
zdecydowanie lepiej znoszą sam zabieg w chłodniejsze dni. Często usuwa się zęby
ludziom, którzy już czują się nie najlepiej, a 30-stopniowy upał sytuacji nie
polepsza. Poza tym ogrzewanie miejsca zabiegu (szczególnie w trudniejszych
przypadkach) krótko po usunięciu też nie jest wskazane, bo prowadzi do powstania
większego obrzęku i może utrudniać gojenie.
Także to co pisał P.W. jak najbardziej trzyma się kupy.
Pzdr.
RR :-)

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 000749-2, 2007-06-16
Przetestowano na: 2007-06-17 15:49:13

5. Data: 2007-06-17 13:55:58

Temat: OT: Poprawiam się Re: Usuwanie zeba w upal
Od: Radosław Rossa <r...@N...SPAM.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem jak z woreczkiem (...)

Chyba bardziej poprawnie byłoby: pęcherzykiem.

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 000749-2, 2007-06-16
Przetestowano na: 2007-06-17 15:56:04

6. Data: 2007-06-17 14:03:08

Temat: Re: OT: Poprawiam się Re: Usuwanie zeba w upal
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 17 Jun 2007 15:55:58 +0200, Radosław Rossa wrote:

> Chyba bardziej poprawnie byłoby: pęcherzykiem.

Pewnie, że by było, ale przecież pisał to Jurek. Nie wymagajmy od Jurka
znajomości zagadnień, o których pisze (podstaw anatomii i mianownictwa
anatomicznego) - przecież on jest zbudowany optymalnie... :D

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
Tylko uogólnienia mogą tworzyć naukę, nie pojedyńcze fakty.
/Claude Bernard/

nie polecam tych lekarzy psychiatrów z woj. lubuskiego
Lekarze! Umieracie z głodu?
Lekarze_Leczcie_Sie_Nawz ajem
Lekarze do roboty, bo...
Łojotokowe zapalenie skóry (ŁZS)