Lodowka Hoover - prosba o info

1. Data: 2007-11-04 19:19:36

Temat: Lodowka Hoover - prosba o info
Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Wpadla mi w oko lodowka tej firmy i tak sie zastanawiam czy warto ?
W necie znalazlem rozne opinie, jedni twierdza ze to porzadna firma,
chcaca pozyskac klientow i dbajacao jakos inni wrecz przeciwnie,
opierajac sie na tym iz europejska czesc firmy kupila Candy a tu z
jakoscia juz jest nizsza liga.

Czy ktos z Was ma jakies doswiadczenia, informacje nt. lodowek tej
firmy? Oczywiscie wiem ze Hoover w PL kojarzy sie glownie z
odkurzaczami, no ale z tego co wyczytalem to robia takze inny sprzet AGD.

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq