MIŁOŚĆ

381. Data: 2008-09-07 09:53:19

Temat: Re: MIŁOŚĆ
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 wrote:

> Jeszcze?
> Zakladasz że kiedys członkowie grupy sie wypalą? Moze weterani tak,
> ale przyjdą nowi zapewne

No, każdy kij ma dwa końce. Niejedna grupa na newsach przeżywała swój
rozkwit, a teraz jej nie ma.

michał

382. Data: 2008-09-07 09:56:08

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Takie podejście chyba kłóci się z twoimi jednoznacznymi ocenami
nazizmu?
Czy mi się tylko wydaje?

Strzelasz sobie tak lekko, jakby nigdy nic, do własnej bramki???

--
CB

> Użytkownik "cbnet" <c...@n...pl> napisał w wiadomości

"Redart" napisał(-a)
w wiadomości news:ga06n8$rcr$1@news.onet.pl:

383. Data: 2008-09-07 10:06:11

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Nie chce mi się. :)

Nie wiem, po co odpowiadasz, skoro ci się nie chce.
Mi by się nie chciało. ;)

Ewa

384. Data: 2008-09-07 10:08:48

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

tnr, moja żona po tym jak jej opowiedziałem o twoim błyskotliwym
inaczej "argumencie", stwierdziła, że za dużo czasu spędzam z burakami
na psp, [a za mało z rodziną].

Niezwykła jest, co? ;)

A twoja że chciałbyś mordować?
Odpowiedz, buraczany kundli, proszę. :)

--
CB

"cbnet" <c...@n...pl> napisał(-a)
w wiadomości news:ga03ga$ln6$1@node1.news.atman.pl:

385. Data: 2008-09-07 10:08:53

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:

> [...]

> nazizmu?
> Czy mi się tylko wydaje?
> Strzelasz sobie tak lekko, jakby nigdy nic, do własnej bramki???

Faszystowska postawa powstaje w umyśle ludzi, a nie narodu. Tak jak w Twoim
na przykład mimo, że zaprzeczasz. Gdybyś miał jakąś charyzmę, to byłbyś
niebezpieczny dla kretynów i kurwiszonów. Na szczęście jej nie masz. Cała
Twoja para idzie w gwizdek.

michał

386. Data: 2008-09-07 10:10:27

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:

> Hmmmm - przyznam szczerze, że nie bardzo wiem o co ci chodzi z tymi
> moimi pokrętnymi ścieżkami. Można prosić o parę słów na ten temat ? :)

No to, z czym Ci się kojarzy sekretarka. ;)

Ewa

387. Data: 2008-09-07 10:12:13

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

tnr, moja żona po tym jak jej opowiedziałem o twoim błyskotliwym
inaczej "argumencie", stwierdziła, że za dużo czasu spędzam z burakami
na psp, [a za mało z rodziną].

Niezwykła jest, co? ;)

A twoja wie, że chciałbyś mordować?
Odpowiedz, buraczany kundlu, proszę. :)

388. Data: 2008-09-07 10:14:19

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak mnie jakoś wychowano, że jak ktoś do mnie gada, to zwykle
coś odpowiadam, nawet jeśli mi sie niezbyt chce.

--
CB

"medea" <e...@p...fm> napisał(-a)
w wiadomości news:ga09gn$obo$1@nemesis.news.neostrada.pl:

389. Data: 2008-09-07 10:15:21

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spadaj.
Pogadaj se lepiej z XLą - to poziom odpowiedni dla ciebie.

--
CB

"michal" <6...@g...pl> napisał(-a)
w wiadomości news:ga097r$5bf$1@inews.gazeta.pl:

390. Data: 2008-09-07 10:18:07

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

A z czym powinien się skojarzyć ~zachwyt kurwiszonem [mentalnym]
w potencjalnej roli sekretarki?

--
CB

"medea" <e...@p...fm> napisał(-a)
w wiadomości news:ga09om$obo$2@nemesis.news.neostrada.pl:

> No to, z czym Ci się kojarzy sekretarka. ;)

Re: intelekt przegrywa z seksem
intelekt przegrywa z seksem
Re: intelekt przegrywa z seksem
kobiece IQ nie SEXY ???