MIŁOŚĆ

391. Data: 2008-09-07 10:37:52

Temat: Re: MIŁOŚĆ
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:ga09om$obo$2@nemesis.news.neostrada.pl...

> No to, z czym Ci się kojarzy sekretarka. ;)

Masz pretensje o sikret mena ? :) Czasem z trenerem zabawiamy się
spontanicznie w słówka i skojarzenia - choć nigdy jawnie nie wyznalismy
sobie iż to robimy. Baaaa - nigdy nawet nie rozmawialiśmy o tym, więc nie
zdziwie się jeśli zaprzeczy :) Tak było i tym razem.

Na post po zbóju zaprosił
sekswkrętarka

392. Data: 2008-09-07 10:56:02

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wypowiedź Jezusa z księgi Objawienia /Ap.11:3-13 bt/:

> A jeśli kto chce ich skrzywdzić, ogień wychodzi z ich ust i pożera
> ich wrogów. Jeśliby zechciał ktokolwiek ich skrzywdzić, w ten
> sposób musi być zabity.
> Mają oni władzę zamknąć niebo, by deszcz nie zraszał dni ich
> prorokowania, i mają władzę nad wodami, by w krew je przemienić,
> i wszelką plagą uderzyć ziemię, ilekroć zechcą.

Trochę nieswojo się czuję odpowiadająca na Twoje pytania w wątku, który, jak
mi się wydaje, uznałeś za zamknięty, no ale radzę sobie z tym ;)

Co do powyższego tekstu i generalnie co do wejścia w płaszczyznę
religijną... Uważam, że temat odczytywania Biblii, w szczególności tych
fragmentów zawierających wizje zagłady, potworności, śmierci itp - to temat
zbyt obszerny, by bym był w stanie w kilku słowach rzetelnie cokolwiek
sensownego tu powiedzieć. Nie znaczy to, że nie mam dość dobrze wyrobionego
zdania. Jak znajdę czas i będzie odpowiedni klimat to może postaram się na
ten temat trochę napisać. Z tym, że od razu zastrzegam, że jak wchodzą
tematy religijne, to najbardziej sensowne, co mogę zaoferować, to
umieszczenie tematu w perspektywie buddyjskiej - bo tę religię znam
najlepiej i najgłębiej (spośród innych znanych mi religii). Jednocześnie
uważam, że buddyzm ma zupełnie nieźle 'rozpracowany' temat 'potwornych wizji',
czyli np. otwarcie podchodzi do takich kwestii, jak:
- skąd się one biorą - czy są naturalne, czy chore, czy w ogóle należy je
oceniać
- jaka jest ich rola w religii
- jaka jest ich rola w rozwoju duchowym człowieka
- czy są prawdziwe, czy nieprawdziwe,
- czy należy tu z czymś walczyć, czy może jest tu coś przydatnego
- na czym warto się skupić, a co należy uznawać za niebezpieczne
- jakie pułapki czyhają na zajmujących się tematem.
Nadmienię tylko, że w buddyzmie funkcjonuje pojęcie demona, ale także
oświeconej istoty w tzw. formie groźnej. Przedstawia się je np. na malunkach
przyozdobione ludzkimi czaszkami, z mieczem lub nożem do cięcia zwłok w
dłoni, roztaczające wokół siebie aurę palącego ognia, depczące wijące się w
konwulsjach ludzkie ciała itp. - bogactwo i rozmaitość takich wizerunków
jest ogromna. W chrześcijaństwie trudno znaleźć podobne ujęcia, ale też nie
jest ich pozbawione (np. św. Jerzy walczący ze smokiem).

Nie jestem jednak pewien, czy Ty (czy ktokolwiek inny) jest tym naprawdę
zainteresowany. Temat nie jest łatwy.

393. Data: 2008-09-07 11:01:27

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Takie podejście chyba kłóci się z twoimi jednoznacznymi ocenami
> nazizmu?
> Czy mi się tylko wydaje?

Naród niemiecki to nie nazizm ani nie Hitler.

394. Data: 2008-09-07 11:06:24

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jesteś jedyną osobą czytającą ten temat.
To są newsy - przypominam.

Nie liczyłem na twoją odpowiedź.

Tak jak przypuszczasz, nie jestem zainteresowany zmianą tematu
z kwestii: czy Hitlera można utożsamiać z Jezusem [i dlaczego tak],
na kwestie buddyjskie.

Niemniej to są newsy, więc IMHO nic nie przeszkadza abyś
opublikował buddyjską wersję "argumentu" przemawiającego
na korzyść niewątpliwego opętania Jezusa przez złe demony....
ups(!) tzn Hitlera oczywiście. ;)

--
CB

"Redart" <r...@o...pl> napisał(-a)
w wiadomości news:ga0bvu$90n$1@news.onet.pl:

395. Data: 2008-09-07 11:10:08

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie!
Bo nazizm i Hitler to naród niemiecki.

Tak samo jak rasizm to naród Hebrajski.

--
CB

"Redart" <r...@o...pl> napisał(-a)
w wiadomości news:ga0ca3$9vo$1@news.onet.pl:

396. Data: 2008-09-07 11:13:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Sep 2008 12:15:21 +0200, cbnet napisał(a):

> Spadaj.
> Pogadaj se lepiej z XLą - to poziom odpowiedni dla ciebie.

następny obszczekany :-)
--

"Ludzki mózg jest zbyt skomplikowany, aby dał się poznać
samemu sobie... A gdyby taki nie był, byłby po prostu zbyt głupi, aby

397. Data: 2008-09-07 11:23:34

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Porzycz mu swoją plasticzaną aureolkę.
Powinien być szczęśliwy i zaszczycony. ;)

Obłudna ciemnoto.

--
CB

"Ikselka" <i...@g...pl> napisał(-a)
w wiadomości news:dtly7gvzvrv3.wag8wo9vv6y6.dlg@40tude.net:

398. Data: 2008-09-07 11:25:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Sep 2008 13:23:34 +0200, cbnet napisał(a):

> Porzycz mu swoją plasticzaną aureolkę.
> Powinien być szczęśliwy i zaszczycony. ;)
>
> Obłudna ciemnoto.

No, jak na razie liczba nieobszczekanych zmniejsza się i dąży stale ku zeru
:-)

399. Data: 2008-09-07 11:31:53

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Weź łaskawie swego fana "michalka" i spadajcie razem. :)

--
CB

"Ikselka" <i...@g...pl> napisał(-a)
w wiadomości news:w302bcgc4ar2.12l291jcxf6r8$.dlg@40tude.net:

400. Data: 2008-09-07 11:46:38

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Właśnie!
> Bo nazizm i Hitler to naród niemiecki.
No to właśnie obraziłeś 'do żywego' bardzo wielu Niemców.

Re: intelekt przegrywa z seksem
intelekt przegrywa z seksem
Re: intelekt przegrywa z seksem
kobiece IQ nie SEXY ???