MONTAGNIAC - pytanko...

1. Data: 2000-01-13 12:27:42

Temat: MONTAGNIAC - pytanko...
Od: "Jakub Jewula" <q...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze przekrecilem nazwisko, ale chyba kilka osob
wie o jaka diete chodzi.

Pytanie o fasole, groch, soczewice itp.
W tabeli IG indeks podawany jest dla suchych nasion.
Jednoczesnie w ksiazce kilka razy przewija sie stwierdzenie,
ze indeks wzrasta po ugotowaniu (np. marchewka).
Czy tak samo jest z w/w straczkowymi?
Mam nadzieje, ze mozna je jesc ugotowane a nie na sucho;)

Pozatym, jesli ktos praktykowal ta diete przez czas dluzszy
poprosze o propozycje konkretnych zestawow na
sniadanie, obiad.
Narazie wydaje mi sie, ze moze byc troche monotonnie...
Ale pewnie trzeba sie przestawic na myslenie, ze bez ziemniakow
i chleba da sie zyc:)

Pozdrawiam grubasow:-)

Jakub Jewula studio QbA
www.studio-qba.com.pl

1. Data: 2000-01-13 21:26:11

Temat: Re: MONTAGNIAC - pytanko...
Od: "Marcin M" <h...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wejdz sobie na amazon.com i nabadz ksiazke montignaca o kuchni
prowansalskiej. Niezaleznie od jego diety,, jest ona naprawde wysmienita
ksiazka kucharska, z wieloma prostymi i dokonalymi przpeisami.

MM

Użytkownik Jakub Jewula <q...@s...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:2xjf4.18742$X...@n...tpnet.pl...

1. Data: 2000-01-14 12:01:05

Temat: Odp: MONTAGNIAC - pytanko...
Od: "Monk" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a napisz cos blizej o tej diecie.....
juz wiem ze bez chleba i ziemniakow
bez cukru

a jeszcze bez czego......?
monk

1. Data: 2000-01-14 14:18:51

Od: "Jakub Jewula" <q...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a napisz cos blizej o tej diecie.....
> juz wiem ze bez chleba i ziemniakow
> bez cukru
>
> a jeszcze bez czego......?

Calosc opiera sie na tym, ze o tyciu nie decyduje ilosc zjadanych
kalorii, a poziom glukozy we krwi.

Zauwaz, ze generalnie ludzie chorujacy na cukrzyce maja
problemy z utrzymaniem wagi, a to wlasnie z powodu
ciaglych wachan poziomu glukozy we krwi.

Dlatego jesli stosujesz diete niskokaloryczna to mozesz przytyc,
jesli zjadasz produkty, ktore podnosza poziom glukozy.
Autor metody zestawil w tabele produkty spozywcze
wg. sily podnoszenia poziomu glukozy. I tyle.
Swoj jadlospis musisz poprostu zbudowac z takich prod.
ktore ten poziom podniosa jak najmniej.

Np. marchew surowa ma IG (indeks glukozowy) bardzo maly
a gotowana bardzo duzy, podobnie ze straczkowymi, tyle ze tu
wzrost IG jest sporo mniejszy.

Mozesz jesc dowolnie duzo mies, warzyw surowych, owocow,
natomiast pod zadnym pozorem nie wolno pozwolic sobie na
wyjatek i np. wypic kawe slodzona.
Juz niewielkie podniesienie poziomu glukozy moze spowodowac
odkladanie tluszczu...

Ja narazie jestem od dwoch dni na tej diecie.
Zjadlbym chleba!!!!! :)

Nie jestem glodny, widze ze "cos" sie dzieje z moim organizmem
od kiedy nie jem cukru. Najwiekszy problem widze w nawykach -
mam cholerna ochote na kromke chleba...

Zobaczymy...

Chetnie wymienie sie przepisami, pomyslami na posilki...

--
Jakub Jewula studio QbA
www.studio-qba.com.pl

1. Data: 2000-01-14 14:29:24

Temat: Re: Odp: MONTAGNIAC - pytanko...
Od: Aneta Baran <b...@c...cern.ch> szukaj wiadomości tego autora

Jakub Jewula <q...@s...com.pl> wrote:
> Ja narazie jestem od dwoch dni na tej diecie.
> Zjadlbym chleba!!!!! :)
No to jedz, tylko pełnoziarnisty. Przecież pełnoziarnisty chleb
z marmoladą bez cukru i białym serkiem to typowe śniadanko zalecane
przez Montignaca :-)

Anetek
--
A...@c...ch | http://chall.ifj.edu.pl/~aneta/
Anything is good and useful if it's made of chocolate.

1. Data: 2000-01-14 14:34:29

Od: "Anna Kolibabska" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Autor metody zestawil w tabele produkty spozywcze wg. sily podnoszenia
poziomu glukozy. <

Jak dotrzećdo tych tabel i zestawień, żeby sobie poukładaćewentualne
jadłospisy?

1. Data: 2000-01-14 16:11:49

Od: "Magda" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jak dotrzećdo tych tabel i zestawień, żeby sobie poukładaćewentualne
> jadłospisy?

Tabele i zestawienia można znaleźć w książce p.t. "Jeść, aby schudnąć"
Michela
Montignaca. Jest tam też opisana cała dieta.
pozdrawiam :)
Magda

1. Data: 2000-01-14 18:02:32

Temat: Odp: Odp: MONTAGNIAC - pytanko...
Od: "Jakub Jewula" <q...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to jedz, tylko pełnoziarnisty. Przecież pełnoziarnisty chleb
> z marmoladą bez cukru i białym serkiem to typowe śniadanko zalecane
> przez Montignaca :-)

Tak, ale nie mam niestety pewnosci, czy chleb "pelnoziarnisty"
jest nim naprawde. Narazie pozwalam sobie na chleb "trzy ziarna"
firmy "Wasa". Ale tez niewiele.

Za ziemniakami raczej nie tesknie, narazie... :)

--
Jakub Jewula studio QbA
www.studio-qba.com.pl

rutyna - co jesc??
Łosoś w folii?
HIT Wirtualnej Polski dla Po godzinach!!!!!!!
Wyciskarka do soku
kuchnia indyjska