Majonez domowy i jego swiezosc

1. Data: 2002-03-18 08:32:12

Temat: Majonez domowy i jego swiezosc
Od: "Cyganka" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!

Zamierzam zrobic na te swieta domowy majonez. Po raz pierwszy:-)Czy jak go
zrobie tydzien wczesniej to na niedzielne sniadanko bedzie swiezy?
A moze lepiej zrobic tuz przed?

Przepis z grupy mam:-) chetnie poeksperymentuje z innymi, jakie Znacie?
--
Pozdrawiam serdecznie - Cyganka

1. Data: 2002-03-18 09:13:36

Temat: Re: Majonez domowy i jego swiezosc
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A moze lepiej zrobic tuz przed?
>
> Przepis z grupy mam:-) chetnie poeksperymentuje z innymi, jakie Znacie?

ja bym robił na świeżo, surowe jajka i tydzień, nawet w lodówce to mi
trochę nie pasuje. Choć jak zachowasz czystość prawie sterylną oraz
sparzysz jajka to powinien przetrzymać.

Waldek

1. Data: 2002-03-18 19:25:59

Od: " Ola" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cyganka" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witajcie!
>
> Zamierzam zrobic na te swieta domowy majonez. Po raz pierwszy:-)Czy jak go
> zrobie tydzien wczesniej to na niedzielne sniadanko bedzie swiezy?
Na pewno nie bedzie. Ten domowy psuje sie szybko. A.

1. Data: 2002-03-19 01:39:43

Od: "slav" <s...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

" Ola" <t...@w...pl> wrote in message news:a75fj9$pvb$3@news.tpi.pl...

> Użytkownik "Cyganka" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

> Na pewno nie bedzie. Ten domowy psuje sie szybko. A.

Nie wiem jak Ty robisz ten majonez ale u mnie jest jadalny i bez zmian
smakowo wygladowych ponad 2 tygodnie.
Tak nawiasem to nie kupuje majonezu gotowego juz od lat a stosowany jest
codziennie do kanapek do pracy.

pozdrawiam,

Slav

1. Data: 2002-03-19 10:10:23

Od: "Cyganka" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@u...fu-berlin.de> napisał w >
ja bym robił na świeżo, surowe jajka i tydzień, nawet w lodówce to mi
> trochę nie pasuje. Choć jak zachowasz czystość prawie sterylną oraz
> sparzysz jajka to powinien przetrzymać.

Dziękuje, chyba jednak zrobie rano, ze sterylnoscia moze byc trudno:-)

Pozdrawiam serdecznie - Cyganka

Plesniak (P)
ziemniaczki nadziewane miesem (kurzym:)
Makłowicz - kluski z kurkami