Mam problem ze zmywarką :((

1. Data: 2003-11-06 09:35:02

Temat: Mam problem ze zmywarką :((
Od: Kasik <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mam mały problem ze zmywarką. Od ponad dwóch lat używam Whirpoola
ADG 931 do zabudowy. Dotychczas wszystko było bez zarzutu. Jakiś
miesiąc temu zaczęły się problemy. Zdarza mi się wyjąć talerze z
restkami jedzenia, niedomyte szklanki lub filiżanki z zasuszonymi
ziarenkami kawy.

Sprawdzałm już filtr, poziom soli. Próbowałam myć na innym programie ale
nadal nie widzę poprawy.

Dodam tylko, że zdarza mi się zbierać naczynia do zmywarki przez dwa
dni. Dawniej też tak robiłam, a nie było problemów z myciem.

Czy ktoś z was miał już podobny problem i jak sobie z nim poradził?

--
Archiwum grupy --- pl.rec.dom ---
Forum dyskusyjne: http://dom.idealny.pl