Martwa grupa.

21. Data: 2018-03-01 10:12:23

Temat: Re: Martwa grupa.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@g...pl> wrote:

> Mam mało, ale to nie jest powodem.
> Wiem kiedy komputer zwalnia, bo jest migotanie stron.
> To nie tłumaczy obciążenia łącza, to widać na programie obsługującym łącze.
> W zasadzie, normalnie nie powinien wysyłać.

> NIe prawda. Komp idzie gładko. Reaguje szybko.

No właśnie - bo twardy dysk wciąż musi pracować, przejmując funkcje
brakującego RAM, czyli NA CHWILĘ coś zapisywać i zaraz kasować, i tak w
kółeczko musi wyszukiwać puste oraz zwalniać niepotrzebne sektory danych
dla nowych danych. Jest przez to ciągle obciążony i włączony. A jaka
fragmentacja przy tym odchodzi! Istna sieczka. Musi te dane kawałkami
upychać w rożne miejsca, zapisywać je fizycznie oraz przecież także ich
adresy, po chwili to znowu odszukiwać i kasować, zapamiętać ile miejsca i
gdzie jest znowu wolne...

Kiedy oczyszczałaś (ze zbędnych plików) i defragmentowałaś twardy dysk
ostatnio?

> Zaczynam czytać stronę - ja się obijam, on nie ma nic do roboty:

Mylisz się. Ma wtedy bardzo dużo do roboty. Zwłaszcza gdy brakuje RAM.

> i zaczyna się.
> Zaczyna się, bo on ma czas, więc uruhamia się trojanowa aktualizacja
> automatyczna,
> coś jak poprawka windows samoinstalująca się,
> i to miesza mi ustawienia , kasuje, niszczy.....
> MIcrosoft nie jest winien, oni dawno już pszysłali, że nie ma dalsze pomocy,
> bo sysem za stary.
> Więc aktualizacje Microsoftu to nie są.

Nie mówię o żadnych aktualizacjach. One zapisywane są w pamięci trwałej
(czyli na dysku) a nie operacyjnej.
Chyba jednak mnie nie zrozumiałaś.
Dołóż tego RAM'u. W serwisie Ci to zrobią albo ,,dla taniości" poproś
jakiegoś znajomego, a same kości pamięci nie są drogie.
Chyba, że płyta główna już więcej RAM nie obsłuży, no ale to ktoś znający
się określi zanim się za to weźmie.

--
XL

22. Data: 2018-03-01 10:19:39

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Tu o wymianie/dodaniu pamięci RAM (komp. stacjonarny):
https://youtu.be/tXyXuL-gUhA

23. Data: 2018-03-01 10:25:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:

> Używałaś TrojanRemover albo AdwCleaner?
> pozdr
> Stefan

Byle nie Malwarebytes ;-))
https://zaufanatrzeciastrona.pl/post/ogromna-wpadka-
malwarebytes-po-aktualizacji-zjadl-calyram/
--
XL

24. Data: 2018-03-02 04:57:44

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> aha, ubij podejrzane procesy, zapuść kompa z dysku ratunkowego i dopiero
> wtedy użyj antytrojanów. Malware też są paskudy.

Te anty trojany to same mają trojany.
Dysk ratunkowy nie idzie, bo mam za dobry komputer, mimo, że kupiony w
markecie.
A jak widać ktoś mi życie niszczy nadal, bo musiałam zmienić serwer newsowy.
Na serwerku interi każe mi się zalogować, a to holernie niebezpieczne ,
więc się nie odważyłam.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

25. Data: 2018-03-02 04:59:21

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

26. Data: 2018-03-02 05:07:46

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kiedy oczyszczałaś (ze zbędnych plików) i defragmentowałaś twardy dysk
> ostatnio?

NIe mam problemu z dyskiem. Nie pracuję w grafice, dysk jest mało używany.

> Mylisz się. Ma wtedy bardzo dużo do roboty. Zwłaszcza gdy brakuje RAM.

NIe ma.

> [...]
> jakiegoś znajomego, a same kości pamięci nie są drogie.
> Chyba, że płyta główna już więcej RAM nie obsłuży, no ale to ktoś znający

Nie piszesz prawdy.
Aktualizacja , ona tu = włamanie - idzie siecią.
Ale wracamy do zwykłej aktualizacji, microsoftowej-
idzie siecią, ściąga ___pszez pamięć operacyjną___ na dysk dane,
czyli wszystko widać, pracuje dyskiem, pamięcią RAM i połączeniem.

Włamanie niczym się nie rużni.
Tyle, że na dysk zapisują się mordercze dla komputera procedury.

A co do dokładania RAMu. Mam stary ale pożądny komputer.
Nie był otwierany, więc w środku składany w sterylnym otoczeniu
w fabryce producenta, może pszez robota,
produkowany masowo, więc dopracowana konfiguracja
i zmienianie jej nie ma sensu, ani otwieranie pożądnego spszętu.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

27. Data: 2018-03-02 08:30:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@g...pl> wrote:

> [...]
>
> A co do dokładania RAMu. Mam stary ale pożądny komputer.
> Nie był otwierany, więc w środku składany w sterylnym otoczeniu

Ta. I jest hermetyczny - nie ma żadnych otworow dla wentylacji, więc nie
jest nawet zakurzony.
Oj, Stokrocia...

> w fabryce producenta, może pszez robota,
> produkowany masowo, więc dopracowana konfiguracja
> i zmienianie jej nie ma sensu, ani otwieranie pożądnego spszętu.

Jak piszesz - masz stary komputer. I wnioskuję, że przez ten cały czas
nigdy nie robiłaś oczyszczania dysku z niepotrzebnych plików (a jest ich
MNÓSTWO - choćby tzw. tymczasowych), nie robiłaś nawet defragmentacji tego
dysku, nie było nawet odkurzania wewnątrz skrzyni komputera.
No to masz, co masz - sieczka na dysku, przeciązony procesor,
przegrzewanie.
Nic dziwnego, że system się wykłada.
Ale oczywiście upieraj się dalej.

--
XL

28. Data: 2018-03-02 08:39:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> Jwt.
> Trolle, które tu nigdy niczego nie napisały, pojawiają się tylko po to, aby
> ją dobić.
> Niech teraz pokazują, jak i o czym trzeba pisać.

Jak widać - zero aktywności.

--
XL

29. Data: 2018-03-02 09:27:40

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-02 o 04:57, Stokrotka pisze:

> [...]
> newsowy.
> Na serwerku  interi każe mi się zalogować, a to holernie niebezpieczne ,

Z antytrojanów należy korzystać jeśli pochodzą z dobrego źródełka.
Dysk ratunkowy MUSI startować na KAŻDYM komputerze
Ja na newsy ma atmana i wsio w pariadkie
pozdr
Stefan

30. Data: 2018-03-02 09:37:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:

> Z antytrojanów należy korzystać jeśli pochodzą z dobrego źródełka.
> Dysk ratunkowy MUSI startować na KAŻDYM komputerze

No jasne! Tylko najpierw trzeba ustawić w BIOS boot systemu z tego dysku.
Może Stokrocia nie potrafi. Nie musi w końcu. Instrukcji w necie jest
mnóstwo.

--
XL

Z łezką w oku.