Maszynka do makaronu.

61. Data: 2016-01-31 10:35:39

Temat: Re: Maszynka do makaronu.
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka wrote:

> A jak drukarka okaże się, że jest zepsuta to mnie po sądach będa ciągać.

To napisz, że niesprawna.
Ja mam z OLX biurową "szafę" za 20 zł (transport był droższy;-)). Przeżyje
niejedną nówkę.

J.

www.kontestacja.com

62. Data: 2016-01-31 18:40:47

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 31 stycznia 2016 08:41:06 UTC+1 użytkownik Trefniś napisał:

> Ten efekt znałem z opowiadań kolegów.
> Dlatego do testów użyłem papierosów Davidoff Classic, bo ta firma słynie z
> doskonałych tytoni fajkowych.
> Mimo tego, papierosy śmierdziały szmatami.
>
> To oczywiście rzadkość, ale pamiętam piękną, młodą kobietę (już nie
> dziewczynę), popalającą fajkę w ogródku jakiejś kawiarni wiedeńskiej w
> centrum. Skradła wszystkie spojrzenia tłumu, niezależnie od płci.
> Która kobieta nie chciałaby, by na ulicy dosłownie wszyscy patrzyli z
> zaciekawieniem i uznaniem?
> Nikogo nie namawiam do palenia, ale jeśli już koniecznie - to fajka, nawet
> [...]

Flet polecam, skoro już 33333333-]

63. Data: 2016-01-31 18:45:39

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 31 stycznia 2016 00:38:29 UTC+1 użytkownik Animka napisał:

Ciebie coś rewelacyjnego własnie wyszperanego na olx.pl :-)

> A jak drukarka okaże się, że jest zepsuta to mnie po sądach będa ciągać.

To chyba oczywiste, że należy ująć w opisie, że jest nieteges - i opisać objawy. Jest
sporo "tzw złotych rączek", co potrafią sobie poradzić i doprowadzić do używalności.

> Drukarka Canon z WiFI i USB.
> Tusze drogie, ale jest sposób na napełnianie. Mogę na tym portalu
> napisać, że ją oddam za darmo, oby tylko ktos po nią przyjechał.

Ja mam nieocenioną Brother DCP-J315W. Też z wifi oraz ze skanerem, kopiarką. Innej
sobie nie wyobrażam. Kartridże do niej od lat kupuję w Allegro po cirka 6 zł i jadę
na nich jak ta lala, także moje dzieci :-)

> Dlaczego na tym olx zamiast Warszawa jest Wąrzochlewka? :D

Pierwsze słyszę :-)))

64. Data: 2016-01-31 18:46:29

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 31 stycznia 2016 18:40:48 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Flet polecam, skoro już 33333333-]

...oczywiście flet prosty :-)

65. Data: 2016-01-31 19:22:02

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 31 stycznia 2016 18:45:40 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Ja mam nieocenioną Brother DCP-J315W. Też z wifi oraz ze skanerem, kopiarką. Innej
sobie nie wyobrażam. Kartridże do niej od lat kupuję w Allegro po cirka 6 zł i jadę
na nich jak ta lala, także moje dzieci

mają takie drukarki

> :-)

j.w.

66. Data: 2016-01-31 19:43:56

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .01.2016 o 18:46 XL <n...@g...com> pisze:

(...)

> ...oczywiście flet prosty :-)

Koniecznie - nawet mimo fajki :)

--
Trefniś

67. Data: 2016-01-31 21:23:52

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-30 o 23:37, Animka pisze:

> [...]
> Tusze drogie, ale jest sposób na napełnianie. Mogę na tym portalu
> napisać, że ją oddam za darmo, oby tylko ktos po nią przyjechał.

Drukarka Canon Pixma? Czy to nie jest słynny błąd serwisowy B200? Jeśli
tak, to z czystym sumieniem możesz ją spuścić do śmieci. Błąd
spowodowany jest przez ukrytego czipa zliczającego strony wydruku
pozdr
Stefan

---
Avast.

68. Data: 2016-01-31 21:36:28

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-31 o 10:35, krys pisze:

> To napisz, że niesprawna.
> Ja mam z OLX biurową "szafę" za 20 zł (transport był droższy;-)). Przeżyje
> niejedną nówkę.

Fajnie :-)
Przy okazji zapytam czy ogłoszenia na olx są płatne?

--
animka

69. Data: 2016-01-31 21:38:53

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-31 o 08:41, Trefniś pisze:

> [...]
> zaciekawieniem i uznaniem?
> Nikogo nie namawiam do palenia, ale jeśli już koniecznie - to fajka,

Fajka czy nie fajka to i tak wszystko ścierwo. Najlepiej to nie palić.

--
animka

70. Data: 2016-01-31 21:57:19

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-31 o 18:45, XL pisze:

> [...]
Jest sporo "tzw złotych rączek", co potrafią sobie poradzić i doprowadzić do

Tak, masz rację.
> [...]
sobie nie wyobrażam. Kartridże do niej od lat kupuję w Allegro po cirka 6 zł i jadę
na nich jak ta lala, także moje dzieci :-)
Miałam tego tłuka i już nigdy więcej. Zepsuła się i cham o wymuszonym
damskim głosie z serwisu wmówił mi, że drukarka była brudna (pewnie inne
stare walające sie u nich w magazynie były brudne, nie moja) i że
korzystałam z zamienników. Oczywiscie, że korzystałam, ale przed
odebraniem drukarki te tusze wyjełam. Ktoś gdzieś napisał, żeby od razu
wyjmować te pierwsze oryginały i trzymać je na czarną godzinę, a
zainstalować zamienniki z Allegro. Ja te nowe zużyłam i nie miałam już
oryginałów. Powiedział mi ten typ, że albo placę za naprawe 450 zł, albo
drukarka zostaje u nich w serwisie. Powiedziałam dziadowi, żeby ją sobie
wziął. Specjalnie tak ustawiają drukarki, żeby po roku blokowały się czy
zepsuły. Tak samo i dzisiejszy sprzęt gosp. domowego psuje się od razu
jak się gwarancja skończy.
Lodówka BEKO dzięki Bogu pracuje już 18 lat (teraz już o nią drżę, żeby
się nie zepsuła choć nie widzę, żeby się miala zamiar zepsuć), ale
jakbym kupiła taka czy podobną rok temu to nie wiadomo, czy by sie już
nie zepsula.
> Dlaczego na tym olx zamiast Warszawa jest Wąrzochlewka? :D
> Pierwsze słyszę :-)))

To zobacz jak sie pokazuje Warszawa :-)

Aha: czy ogłoszenie na olx jest platne?

--