Maszynka do makaronu.

81. Data: 2016-02-01 16:40:55

Temat: Re: Maszynka do makaronu.
Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 1 lutego 2016 09:32:46 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski
napisał:

> Szczególnie jeśli wcześniej używało się jej jako maszynki do makaronu
> (uważam, że dysze drukarki są do tego zbyt wąskie, ale co tam kto lubi).

Wielkim wysiłkiem intelektu okupiona wypowiedź...

82. Data: 2016-02-01 18:10:51

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-01 o 16:40, XL pisze:

> Wielkim wysiłkiem intelektu okupiona wypowiedź...

Zawsze czytałam sympatyczne wypowiedzi tego pana, a teraz mnie zaskoczył.

Tak sobie myślę, że Jaroslaw Sokołowski to nie jest chyba ten słynny MASA?
Zresztą to może tylko wiedzieć on sam :-(

--
animka

83. Data: 2016-02-01 19:14:11

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 1 lutego 2016 18:18:47 UTC+1 użytkownik Animka napisał:

> Zawsze czytałam sympatyczne wypowiedzi tego pana, a teraz mnie zaskoczył.

Sympatyczne tylko z pozoru.

> Tak sobie myślę, że Jaroslaw Sokołowski to nie jest chyba ten słynny MASA?
> Zresztą to może tylko wiedzieć on sam :-(

Nie zajmuje mnie, kto to.

84. Data: 2016-02-01 19:17:15

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 1 lutego 2016 14:44:29 UTC+1 użytkownik Animka napisał:

> Używana była do tej pory aż się zepsuła. Na wierzchu i w środku raczej
> była czysta. Człek chciał mnie upokorzyć. Przecież jak zabierają
> drukarki

W sumie nie rozumiem - jak to "zabierają"??

85. Data: 2016-02-02 00:49:21

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-01 o 19:17, XL pisze:

> W sumie nie rozumiem - jak to "zabierają"??

Przecież napisałam, że drukarkę wysłałam do serwisu. Wysyła się przez
kuriera. Po jakimś czasie mnie poinformowano, że albo placę za naprawę
450 zł albo drukarka zostaje w serwisie. Nie chcę już pisać o tej
drukarce i o tym serwisie.

--
animka

86. Data: 2016-02-02 23:06:23

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 2 lutego 2016 00:50:02 UTC+1 użytkownik Animka napisał:

> [...]
> kuriera. Po jakimś czasie mnie poinformowano, że albo placę za naprawę
> 450 zł albo drukarka zostaje w serwisie. Nie chcę już pisać o tej

Bandytyzm.

87. Data: 2016-02-03 10:08:51

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-02 o 23:06, XL pisze:

> Bandytyzm.

Albo przepisy o utylizacji czy recyklingu urządzeń elektrycznych i nie
tylko.
Ja uzbierałem trzy drukarki, popytałem po sąsiadach, dołożyli,
zadzwoniłem pod "Elektrośmieci" przyjechali, zabrali, podziękowali...
Ludziom nie chce się jechać z byle gównem do Lamusowni na drugi koniec
miasta, ale zostawiają koło śmietnika i raz na dwa tygodnie przejeżdża
śmieciobus i zabiera... Ostatnio choinki zbierali, sztuczne i naturalne.
pozdr
Stefan

---
Avast.

88. Data: 2016-02-03 14:54:53

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 3 lutego 2016 10:08:53 UTC+1 użytkownik stefan napisał:

> [...]
> miasta, ale zostawiają koło śmietnika i raz na dwa tygodnie przejeżdża
> śmieciobus i zabiera... Ostatnio choinki zbierali, sztuczne i naturalne.

U nas przyjżdża firma, dosłownie na telefon - i odbiera za darmo, także
wielkogabarytowe AGD. Tyle że trzeba mieć to najpierw gdzieś "uzbierane".

89. Data: 2016-02-04 22:27:33

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-03 o 10:08, stefan pisze:

> [...]
> miasta, ale zostawiają koło śmietnika i raz na dwa tygodnie przejeżdża
> śmieciobus i zabiera... Ostatnio choinki zbierali, sztuczne i naturalne.
To była jednoroczna drukarka (gwarancja na 3 lata). Zepsuła się i z
serwisu naprawczego autoryzowanego zabrali ją do naprawy.
Nie byla tania, a jednak takie wielkie g*.
Potem powiedzieli, że albo płacę im 450 zł (tyle właśnie kosztowała ta
drukarka) za naprawę, albo drukarka zostaje w serwisie. Nie miałam
zamiaru płacić jeszcze raz za drukarkę i kupiłam inną, pomimo, że lekko
mi nie było niestety.
W związku z tym, że NTG to proponuję eot.

--
animka

Gadżety kuchniane.
Skład oleju rzepakowego