Re: Maszynka do makaronu.

From: stefan <s...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Maszynka do makaronu.
Date: Wed, 3 Feb 2016 10:08:51 +0100
<56ad2831$0$22839$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
<56ad4973$1$682$65785112@news.neostrada.pl>
<4...@g...com>
<56ae7558$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
<56af1486$0$22839$65785112@news.neostrada.pl>
<56af613c$0$22823$65785112@news.neostrada.pl>
<5...@g...com>
<56afef28$0$22831$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@g...com>

W dniu 2016-02-02 o 23:06, XL pisze:

> Bandytyzm.

Albo przepisy o utylizacji czy recyklingu urządzeń elektrycznych i nie
tylko.
Ja uzbierałem trzy drukarki, popytałem po sąsiadach, dołożyli,
zadzwoniłem pod "Elektrośmieci" przyjechali, zabrali, podziękowali...
Ludziom nie chce się jechać z byle gównem do Lamusowni na drugi koniec
miasta, ale zostawiają koło śmietnika i raz na dwa tygodnie przejeżdża
śmieciobus i zabiera... Ostatnio choinki zbierali, sztuczne i naturalne.
pozdr
Stefan

---
Avast.