Mazurek MOCZONY - poszukuje przepisu !!!!

From: "Wojciech Tomorowicz" <w...@b...tpnet.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Mazurek MOCZONY - poszukuje przepisu !!!!
Date: Fri, 13 Apr 2001 19:16:57 +0200

Witam,

Jak w temacie - poszukuje przepisu na "mazurek moczony" (moze jest znany pod
inna nazwa - moja babcie tak to ciasto nazywala). Pamietam tylko, ze ciasto
bylo wkladane do worka wysmarowanego maslem i wkladane na naoc do wiadra z
zimna woda. Rano worek z ciastem wyplywal na gore i dalej to juz piekarnik.
Do ciasta dodawalo sie sporo jajek i rodzynki. Od dawna staram sie znalezc
ten przepis ale bez rezultatu. Po smierci babci nikt w rodzinie nie potrafi
upiec takiego ciasta. Dodam, ze babcie pochodzila z Wilenszczyzny i tam tak
sie pieklo to ciasto. Moze ktos z grupowiczow bedzie w stanie mi pomoc. Z
gory dziekuje i zycze Wesolych Swiat Wielkanocnych oraz oczywiscie udanych
wypiekow.

Pozdrawiam
Wojtek Tomorowicz
w...@b...tpnet.pl