Melodyjka z telefonu dla Adasia

następny post »
From: "Ewa Grotowska" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Melodyjka z telefonu dla Adasia
Date: Tue, 18 Oct 2011 13:15:27 +0000 (UTC)

Drodzy Forumowicze pomozcie. Wczoraj bylam z synkiem u lekarza i jednej z pan
zadzwonil telefon. Mial taka smieszka melodyjke. Ale uslyszalam jedynie
koncowke tekstu ktory brzmial "... i swiat sie zaczal od Ciebie...".
Melodyjka spiewana byla dzieciecym glosem mam wrazeniem ze spiewaly to smerfy.
Adas placze ze chce taka melodyjke. Moze ktos z Forumowiczow bylby w stanie
znalezc. Ja niestety nie potrafie a mały beczy. :-(
Z gory dzieki
Ewa