Mieszkać w kamienicy....

1. Data: 2004-04-27 10:37:03

Temat: Mieszkać w kamienicy....
Od: "Krasnal \(Zabrze\)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jestem właśnie na etapie zamiany mieszkania - będę mieszkał w kamienicy z
piecami, bez gazu ale przynajmniej jest większe (z 41 na 80 m2), jest prąd i
woda - da się żyć (mieszkanie komunalne)

Mam zamiar troszkę tam zmienić - podciagnąć gaz, zrobić centralne, wybić
drzwi, zrobić ściankę i takie tam.

Poszukuję materiałów na temat projektowania instalacji gazowej w
mieszkaniach (chyba, że musi być zrobiona przez firmę z uprawnieniami),
ewentualnie może ktoś by mi polecił jakieś konkretne rozwiązanie (rodzaj
pieca, grzejników) ??

Pozdrawiam

Krasnal (Zabrze), GG#1103

1. Data: 2004-04-27 12:14:56

Temat: Re: Mieszkać w kamienicy....
Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krasnal (Zabrze)" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:c6ld42$r0f$1@news.onet.pl...
> [...]
> woda - da się żyć (mieszkanie komunalne)
>
> Mam zamiar troszkę tam zmienić - podciagnąć gaz, zrobić centralne, wybić
Wpierw zainteresuj się wentylacja, poniewaz wiem ze duzo kamienic nie ma
gazu,ze wzgledu na brak odpowiednich kominów. wtedy pozostaje prad najlepiej
3 fazy,jesli oczywiście da sie zrobic
TMK

ARISTON 40 cm gł - jaką polecacie?
Jaka moc piekarnika elektrycznego ?
podpowiedzcie ceny za podłog
Szukam sprawdzonej ekipy remontowej w trojmiescie
Pytanka do fachowców ...