Migdałek trójklapowy

51. Data: 2003-09-23 05:36:59

Temat: Re: Migdałek trójklapowy
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message
news:bknr91$j56$1@nemesis.news.tpi.pl...

> do
>
> Podoba mi się! :-) A jak to można skombinowac??? :-)

Wyraźne objawy choroby bylinowej zaobserwowano! Na samą wzmiankę o czymś
ciekawym zaczyna się szukanie źródełka:-)
[niestety żywopłot gęsty]

Pozdrawiam, Basia.

52. Data: 2003-09-23 06:16:42

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Podoba mi się! :-) A jak to można skombinowac??? :-)

W nocy zakraść się ze szpadlem i przedrzeć przez żywopłot:-(

Pozdrawiam
Marta

53. Data: 2003-09-23 08:17:58

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mam miary w oku...ale zaryzykuję - na pewno ponad 30 cm średnicy
> liścia:-)

30 cm długości liścia ma jedna z moich, maleństwo przy tamtej. Ale na
szerokość to 30 mogło być.

pozdrawiam
Ewa

54. Data: 2003-09-23 10:53:34

Od: "Andrzej" <a...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam dwa małe pytania :
1).Mam migdałka szczepionego na czymś-tam , który kwitnie wspaniale mimo
mojej niewiedzy jak go pielęgnować . Czy to szczepka trójklapowego czy
jakoweś inne dziwadło ?
2).Dlaczego wszyscy tak boja się sumaka ? Trwoge widać w Waszych postach ,
że to "badziewie" nie do wykarczowania itd,itp. U mnie rosną sobie wesoło 3
sumaki już 3 rok do cna zrzucając gałęzie na zimę i jak sfinks z popołów
powstaja na wiosnę , ale rozrastać się mi to nie che wokół (i dobrze) .
Jakies biopole czy co ? :)

55. Data: 2003-09-23 11:23:40

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam dwa małe pytania :
> 1).Mam migdałka szczepionego na czymś-tam , który kwitnie wspaniale mimo
> mojej niewiedzy jak go pielęgnować . Czy to szczepka trójklapowego czy
> jakoweś inne dziwadło ?

Pamiętaj, badziewie samo rośnie:-)

> [...]
> sumaki już 3 rok do cna zrzucając gałęzie na zimę i jak sfinks z popołów
> powstaja na wiosnę , ale rozrastać się mi to nie che wokół (i dobrze) .

3 lata powiadasz.Poczekamy, zobaczymy:-)

Pozdrawia boletus

56. Data: 2003-09-23 11:28:27

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"T.W." <t...@w...pl> wrote in

> 30 cm długości liścia ma jedna z moich, maleństwo przy tamtej. Ale na
> szerokość to 30 mogło być.

Ja mam podejrzenia, ze ona była drapiezna, bo normalna to przeciez takich
rozmiarow nie osiagnie. W zyciu takiego potwora nie widzialam. Kępa przy
nie tak wielkiej przeciez liczbie lisci miala jakies poltora metra
srednicy... a koty bardzo zestresowane tam mieli... i nadruchliwe...
W kazdym razie czapke z liscia moznaby spokojnie sobie zrobic, jakby kto
zaryzykowal :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

57. Data: 2003-09-23 13:06:26

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <a...@t...net.pl> napisał w wiadomości

> U mnie rosną sobie wesoło 3
> sumaki już 3 rok do cna zrzucając gałęzie na zimę i jak sfinks z popołów
> powstaja na wiosnę , ale rozrastać się mi to nie che wokół (i dobrze) .
> Jakies biopole czy co ? :)

A pod sumakami masz ekstensywnie uprawiany trawnik?
Wystarczy draniowi uszkodzić lekko korzenie (np. mając pod sumakiem rabatę)
albo choćby grabić trawnik . A korzenie sumaczek ma długie, oj, dlugie...

Pozdrawiam
Ewa + odrosty sumaka na ścieżce w odległości 10m od pnia

58. Data: 2003-09-23 13:07:12

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej" <a...@t...net.pl> wrote in message
> Mam dwa małe pytania :
> 1).Mam migdałka szczepionego na czymś-tam , który kwitnie wspaniale mimo
> mojej niewiedzy jak go pielęgnować . Czy to szczepka trójklapowego czy
> jakoweś inne dziwadło ?

Przypuszczalnie ałycza.

> 2).Dlaczego wszyscy tak boja się sumaka ?

Ja się nie boję. Nie sadzę, i tyle:-)))

Pozdrawiam, Basia.

59. Data: 2003-09-23 13:47:16

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> wrote in message

> Ja się nie boję. Nie sadzę, i tyle:-)))

Parfrazujac znane powiedzenie: dzentelmen sumaka sie nie boi,
dzentelmen go ma.

Pozdrowienia,
Michal

--