Migdałek trójklapowy

61. Data: 2003-09-23 16:34:16

Temat: Re: Migdałek trójklapowy
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"boletus" <b...@o...pl> wrote in message
news:bkpn6c$h24$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Czas podrzucić przez płot:-))

Rośnie ich sporo na osiedlu i kolorami/owocami mogę sie i tak napawać:-)

Pozdrawiam, Basia.

62. Data: 2003-09-23 17:01:57

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rośnie ich sporo na osiedlu i kolorami/owocami mogę sie i tak napawać:-)
>
> Pozdrawiam, Basia.

Ewcia twierdzi,że idą błyskawicznie
korzenne odrosty we wszystkich
kierunkach:-))

Pozdrawia boletus

63. Data: 2003-09-23 20:34:29

Temat: Odp: Migdałek trójklapowy
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bkomk1$o50$...@a...news.tpi.pl...

> Na samą wzmiankę o czymś
> ciekawym zaczyna się szukanie źródełka:-)
> [niestety żywopłot gęsty]

I co??? Nie skombinowałas??? :-(((( A co Ci zywopłot przeszkadza?
Ludzie tam są jacyś? No to trzeba z ludźmi :-)))

Uwaga! Szkolił będę! Uczta się studenty!

Wyposażenie: apart fotograficzny albo dwa (mogą być bez kliszy).
Robimy za fotoreportera "luźno współpracującego z wieloma pismami
ogrodniczymi".
Wkraczamy z prośbą o umożliwienie porobienia zdjęć tego "fantastycznego"
ogrodu. Strzelamy migawką raz za razem wyrażając przy tym ochy i achy na
temat urody ogrodu (jaki by on nie był). Dobrze jest zrobić wrażenie lekko
pieprzniętego na punkcie roślin np. przez używanie łacińskich nazw roślin.
Pod koniec sesji przypadkiem natykamy się na tę funkię-giganta. Kilka zdjęc
bez specjalnego zainteresowania.
Komplementowanego nachalnie własciciela ogrodu informujemy mimochodem, że
chętnie jakąś pamiątkę z tego ogrodu byśmi mieli - ot, ze dwie sadzonki tej
badziewiastej funkii.
I nie ma cudów. Są nasze. Sam ukopie!
Jeden egzemplarz zachowujemy dla siebie. Drugi egzemplarz posyłamy Januszowi
jako wyraz wdzięcznosci za swiatłe rady.
Pozdrawiam ;-)
Janusz
PS
Basia, Ewa - do roboty! :-))))
J.

64. Data: 2003-09-23 22:20:17

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Uwaga! Szkolił będę! Uczta się studenty!

<ciach>
Cię Januszu zmartwię... Twoje rady w tym przypadku można o kant <ciach>
rozbić:-(
Ogród jest własnością szkółkarza i kolekcjonera. Ten numer nie przejdzie.
Wymyśl coś lepszego.
Masz czas do czwartku:-)

Pozdrawiam
Marta

65. Data: 2003-09-23 22:29:53

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta Góra <m...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bkqgtf$8ub$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
> rozbić:-(
> Ogród jest własnością szkółkarza i kolekcjonera. Ten numer nie przejdzie.

No to dwa jeszcze warianty:
1. ...... Ile to kosztuje i dlaczego tak drogo???
2. Kostium Zorro itd.
Pozdrawiam :-)
Janusz

66. Data: 2003-09-23 22:33:56

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to dwa jeszcze warianty:
> 1. ...... Ile to kosztuje i dlaczego tak drogo???

To już lepsze rozwiązanie:-)

> 2. Kostium Zorro itd.

O! to jest myśl. Bo podobno mają tam kamery (o czym została poinformowana
moja znajoma czająca się na przylaszczki;-))

Pozdrawiam
Marta

67. Data: 2003-09-23 22:57:26

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Marta Góra" <m...@m...pl> wrote in message

> O! to jest myśl. Bo podobno mają tam kamery

Konkurencja dla Dziadka!

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

68. Data: 2003-09-23 22:59:42

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta Góra <m...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bkqhmu$c1s$...@a...news.tpi.pl...

> To już lepsze rozwiązanie:-)

> O! to jest myśl. Bo podobno mają tam kamery (o czym została poinformowana
> moja znajoma czająca się na przylaszczki;-))

Mogę jeszcze twórczo rozwinąć wariant 2.
Basia przebrana za Zorro porywająca córkę szkółkarza , ktorą (córke, nie
Basię) nastepnie wymieniamy na dwie sadzonki funkii-giganta. :-))
Pozdrawiam :-)
Janusz

69. Data: 2003-09-23 23:02:29

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Basia przebrana za Zorro porywająca córkę szkółkarza , ktorą (córke, nie
> Basię) nastepnie wymieniamy na dwie sadzonki funkii-giganta. :-))

Kto obsadzi rolę sierżanta Garsiji:-))

Pozdrawia boletus

70. Data: 2003-09-24 06:32:30

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 24 Sep 2003 00:33:56 +0200, "Marta Góra"
<m...@m...pl> wrote:

>O! to jest myśl. Bo podobno mają tam kamery (o czym została poinformowana
>moja znajoma czająca się na przylaszczki;-))

E, tyle zachodu o jedną funkię. A jakiego koloru miała liscie? Bo
mam jakąś dużą, aż muszę zmierzyć,bo nie wiem czy mają aż
30x50cm.
W każdym razie dość duża, liście jednobarwne jasnożółtozielone.
Kilka lat temu kupiłam bez nazwy, a nie mam siły identyfikować po
zdjęciach.

Pozdrawiam,
Anka :-)

Przędziorek