Mikrofalówka

1. Data: 2006-12-04 13:19:37

Temat: Mikrofalówka
Od: "SlaWasII" <s...@n...wp.pe-el> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego nie można włączać mikrofalówki "na pusto" i co się może jej stać?
Ile będzie kosztowała naprawa? A jak wsadzę jedną skwarkę to już można? Czy
są jakieś minimalne wymagania wagowe?
Instrukcje są bardzo nielogiczne (ściągnąłem kilka z netu). Na każdym kroku
jakaś bzdura...

Pytanie techniczne: Czy dla mikrofali ma znaczenie to, czy położę jedną
pajdę chleba czy dwie? Jak ustawię moc np. na 900W to dwie pajdy będą się
musiały smażyć (gotować) dłużej od jednej? Skąd generator tych mikrofal
"wie" ile energii odebrała kromka chleba?

Gdzie w necie można znaleźć naukowe podejście do zagadnienia? (google
wymiękły)

2. Data: 2006-12-04 13:25:04

Temat: Re: Mikrofalówka
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"SlaWasII" <s...@n...wp.pe-el> wrote in message
> [...]
> "wie" ile energii odebrała kromka chleba?
>
> Gdzie w necie można znaleźć naukowe podejście do zagadnienia? (google

Przeczytaj instrukcję i postępuj zgodnie z nią. Nie musisz wiedzieć, co
radar robi z takimi, którzy wejdą w strumień. Nie baw się mikrowelą, bo
zostaniesz "damskim krawcem"...

3. Data: 2006-12-04 15:30:26

Od: "SlaWasII" <s...@n...wp.pe-el> szukaj wiadomości tego autora

> Przeczytaj instrukcję i postępuj zgodnie z nią. Nie musisz wiedzieć, co
> radar robi z takimi, którzy wejdą w strumień. Nie baw się mikrowelą, bo
> zostaniesz "damskim krawcem"...

Tak jak Cię lubię Panslavisto, to mnie rozczarowałeś.

Otóż:
Muszę wiedzieć!
Dlaczego?
To wyjaśniam dalej.

Zawsze staram się postępować zgodnie z instrukcją. Jak coś nie rozumiem, to
czytam w innych językach. Nawiasem mówiąc najlepsze instrukcje pisali
radzieccy producenci. Mam takie małe hobby: zbieram wszystkie instrukcje do
zakupionych przedmitów. Jest tego sporo. Jako ciekawostkę podam, że bardzo
zafrapowała mnie instrukcja obsługi pilnika zakupionego na ruskim bazarze...
wszystkiego kilka stron.
Nie mogę zastosować się do Twej rady z powodu mojego wykształcenia
technicznego. Zrozumienie zasady działania ustrojstwa, pozwala mi spokojnie
zasnąć. A już do szału doprowadziła mnie instrukcja obsługi do mikrofali,
którą ostatnio dostałem - Panasonic NN-J125. Totalna bzdura i kompletny brak
logiki. Mniej więcej wiem o co chodzi, ino się zastanawiam jak to obsłużą
moje nastoletnie dziatwy, że o żonie nie wspomnę. Na razie, do czasu
zrozumienia sprzeczności opisanych w instrukcji, poinformowałem rodzinę jak
uruchomić dwa podstawowe programy bez narażania ustrojstwa na uszkodzenie.
Logiki ustawiania timera bez wyzerowania zegarka, nie byłem w stanie
wytłumaczyć mojej połowie. Na drugi dzień zegar był o3wiście przestawiony.
Gdy jeszcze raz pokazywałem małżonce jak należy to ustawiać (po
wcześnijszym, żmudnym ustawieniu czasu na właściwą godzinę) sam wyzerowałem
zegarek. ;)

Tak więc czekam na wyjaśnienia zasady działania mikrofalówki i przepraszam
za prowokujący tekst w moim topicu.

4. Data: 2006-12-04 15:49:06

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak jak Cię lubię Panslavisto, to mnie rozczarowałeś.

Niesłusznie się rozczarowujesz - samochodem możesz jechać nie znając zasad
jego funkcjonowania (tak ma 90% kierowców, w tym 100% kobiet). Poczytaj inne
instrukcje. Nie każdą firmę / sprzedawcę stać na dobrego tłumacza, na
dodatek inżyniera ze znajomością elektroniki b.w.cz., propagacji fal i bhp
przy używaniu mikroweli...
Porównaj instrukcje innych firm dla podobnej klasy i z podobnymi
funkcjami i przyjmij, że często kości zegarów trafiają się z opisem połowy
funkcji i jeżeli naciśniesz jakąś sekwencję przycisków dostaniesz
zaskakujące rezultaty, często zupełnie inne niż na drugim, teoretycznie
takim samym egzemplarzu. Czasem kości te są selekcjonowane mając część
obwodów uszkodzonych ale potrzebne funkcje "chodzą" bezotkazno...
Rosyjskie instrukcje zawsze były wyczerpujące i bezbłędne - tam zawsze
uczono młodzież na prawdzie technicznej, "w otliczie" od prawdy politycznej,
"żydokomuszej"...

5. Data: 2006-12-04 18:42:49

Od: "andro" <k...@p...tp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak więc czekam na wyjaśnienia zasady działania mikrofalówki i przepraszam
http://www.if.uj.edu.pl/Foton/89/pdf/14%20kuchenka%2
0mikrofalowa.pdf

Noże zepter, warto?
pieczony indyk