Mile widziani dietetycy. 10kg+ w 2 miesiace?

następny post »
From: "spz" <c...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Mile widziani dietetycy. 10kg+ w 2 miesiace?
Date: 4 May 2006 11:02:25 -0700

Witam
Generalnie denerwuja mnie posty o tym "chce schudnac 5kg, jestem za
gruba/y, itp."
Mam 20lat, 178cm wzrostu, waze niecale 61kg. Chce przytyc kolo 10kg lub
wiecej o ile sie da w okolo 2 miesiace. Wiadomo: "jedz co sie da", ale
jakos to nie pomaga. Mam chyba za szybka przemiane materii. Dodam, ze
uprawiam sporty (z racji, ze jest szkola to nie codziennie, ale rower
bardzo chetnie [nie w parku 5km/h tylko jazda XC, wymagajaca wiekszej
kondycji] ).
Mile widziane propozycje diety. Jakies grafiki. Co warto jesc itd. Z
gory dziekuje.