Mile widziani dietetycy. 10kg+ w 2 miesiace?

1. Data: 2006-05-04 18:02:25

Temat: Mile widziani dietetycy. 10kg+ w 2 miesiace?
Od: "spz" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Generalnie denerwuja mnie posty o tym "chce schudnac 5kg, jestem za
gruba/y, itp."
Mam 20lat, 178cm wzrostu, waze niecale 61kg. Chce przytyc kolo 10kg lub
wiecej o ile sie da w okolo 2 miesiace. Wiadomo: "jedz co sie da", ale
jakos to nie pomaga. Mam chyba za szybka przemiane materii. Dodam, ze
uprawiam sporty (z racji, ze jest szkola to nie codziennie, ale rower
bardzo chetnie [nie w parku 5km/h tylko jazda XC, wymagajaca wiekszej
kondycji] ).
Mile widziane propozycje diety. Jakies grafiki. Co warto jesc itd. Z
gory dziekuje.

2. Data: 2006-05-04 18:09:12

Temat: Re: Mile widziani dietetycy. 10kg+ w 2 miesiace?
Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "spz" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
ps.com...
> [...]
> wiecej o ile sie da w okolo 2 miesiace. Wiadomo: "jedz co sie da", ale
> jakos to nie pomaga. Mam chyba za szybka przemiane materii.

Taka masz przemiane materii, jaka stosujesz diete. Zachodzi tutaj bardzo
scisla korelacja. Nie ma nigdy za wolnej albo za szybkiej przemiany materii.
Jest tak jak z samochodem. Jak cisniesz na pedal gazu - tak jedziesz.
Nie oczekuj szczególowych diet, bo nikt Ci takiej tutaj nie da. Dieta, to
trudna i wazna decyzja. Ja proponuje za zajrzenie na strone
www.optymalni.org.pl
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2006-05-04 18:28:14

Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

spz napisał(a):

[...]

Uwazaj na "optymalnych" na tym forum! To sekta dietetyczna,
bardzo niebespieczna dla zdrowia.

Pozdr.

4. Data: 2006-05-05 05:49:21

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uprawiam sporty (z racji, ze jest szkola to nie codziennie, ale rower
> bardzo chetnie [nie w parku 5km/h tylko jazda XC, wymagajaca wiekszej

A po jezdzie proponuje jakis posilek wysokobialkowy.
U mnie, od czasu jak zaczelam pilnowac, by nie jesc mniej bialka niz
zalecana dzienna norma, zaczela sie zmieniac "konstrukcja" ciala. Znaczy sie
w miejsce tluszczyku wprowadzaja sie miesnie.
A.

5. Data: 2006-05-05 07:38:38

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

4 May 2006 11:02:25 -0700, na pl.misc.dieta, spz napisał(a):

> [...]
> kondycji] ).
> Mile widziane propozycje diety. Jakies grafiki. Co warto jesc itd. Z

Generalnie, rower nie jest dobry na przybieranie masy. Jak już to ćwiczenia
siłowe. Wiem co mówię, bo mam 178, 63kg i wiele kilometrów na rowerze :)
Ze zbyt szybką przemianą meterii to może nie być tak, że jest szybka, tylko
organizm nie jest w stanie poprawnie przyswoić wszystkich składników z
powodu np. zanieczyszczonego jelita i wątroby.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

6. Data: 2006-05-05 09:42:28

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Are" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> spz napisał(a):
>
> [...]
>
> Uwazaj na "optymalnych" na tym forum! To sekta dietetyczna,
> bardzo niebespieczna dla zdrowia.

Aruś, jak ty napisałeś: "niebezpieczna"?

Krystyna

7. Data: 2006-05-05 09:49:57

Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* napisał(a):

> Aruś, jak ty napisałeś: "niebezpieczna"?

Krysiu*Niedomyslna*, z jest na klawiaturze
blisko s...

8. Data: 2006-05-05 12:02:32

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik asmira napisał:

> A po jezdzie proponuje jakis posilek wysokobialkowy.

O matko boska.... Zadne bialko!! Podstawy sie klaniaja!!

--
/Pozdrawiam, Filip/ - gg: 11062
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - Elf evolution sxr

9. Data: 2006-05-05 12:08:02

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Trapez napisał:

> Generalnie, rower nie jest dobry na przybieranie masy.

Wszelki ruch jest dobry na przybieranie masy, pod warunkiem odpowiedniej
diety.

> Jak już to ćwiczenia
> siłowe. Wiem co mówię, bo mam 178, 63kg i wiele kilometrów na rowerze :)

Wiesz co mowisz? Przeciez masz niedowage.

> Ze zbyt szybką przemianą meterii to może nie być tak, że jest szybka, tylko
> organizm nie jest w stanie poprawnie przyswoić wszystkich składników z
> powodu np. zanieczyszczonego jelita i wątroby.

NB 8,4% i po sprawie.

10. Data: 2006-05-05 12:15:01

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik spz napisał:

> Chce przytyc kolo 10kg lub
> wiecej o ile sie da w okolo 2 miesiace.

Da się, w 2 msc to nawet 20 kg mozna przytyc.

> [...]
> uprawiam sporty (z racji, ze jest szkola to nie codziennie, ale rower
> bardzo chetnie [nie w parku 5km/h tylko jazda XC, wymagajaca wiekszej

Zastanowiłes sie troche nad soba?
Chcesz miec rybki, a nie chcesz wlac wody do akwarium, no nie mozna tak...

> Mile widziane propozycje diety. Jakies grafiki. Co warto jesc itd.

Chcesz powiedziec, zeby ktos tutaj zaryzykowal i podal Ci przyklad
diety? Chcesz, zeby ktos wzial odpowiedzialnosc za to? Chyba snisz...
Nawet nie podales swoich wynikow badan krwi, moczu i nic nie napisales o
ogolnym stanie zdrowia, czy nie ma przeciwskazan do wysilku fizycznego
itd. Jak tak zalosnie chcesz podchodzic do cyklu nabierania masy, to
lepiej sobie odpusc, daruj sobie i to juz w tym momencie. I nie mowie
tego po zlosci, tylko z mysla o Twoim zdrowiu.

--
/Pozdrawiam, Filip/ - gg: 11062
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - Elf evolution sxr
President Herbert + Lemm At-71

Jabłka i inne owoce a kalorie
jak ograniczyc laknienie? czym?
GUARANA - ŚWIETNA NA ODCHUDZANIE
chcialbym zrzucic 8 kg. Prosze o informacje jaka diete zastosowac? Jak sie przygotowac?
Dieta MM