Mile widziani dietetycy. 10kg+ w 2 miesiace?

11. Data: 2006-05-05 12:58:40

Temat: Re: Mile widziani dietetycy. 10kg+ w 2 miesiace?
Od: "slawek" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Are" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
news:e3f745$qel$1@inews.gazeta.pl...

> Krysiu*Niedomyslna*, z jest na klawiaturze
> blisko s...

"A" i "X" też ;)

Slawek

12. Data: 2006-05-05 15:29:52

Od: "spz" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za posty.
Badania krwi, moczu? :O O matko, nie myslalem, ze az tak zle ze mna;P
Przemysle wszystko i pozdrawiam.

13. Data: 2006-05-05 17:23:01

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik spz napisał:

> Dziekuje za posty.
> Badania krwi, moczu? :O O matko, nie myslalem, ze az tak zle ze mna;P
> Przemysle wszystko i pozdrawiam.

Ty nawet nie wiesz jak bardzo moze nie byc w porzadku z Toba.

--
/Pozdrawiam, Filip/ - gg: 11062
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - Elf evolution sxr

14. Data: 2006-05-06 08:14:55

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Filip KK" <k...@x...pl> napisał w wiadomości

> Wszelki ruch jest dobry na przybieranie masy, pod warunkiem odpowiedniej
> diety.

To widać po pasjonatach kolarzach. Rower jest świetny na przybieranie masy -
zwłaszcza ten wtaszczony na wagę na własnym grzbiecie. ;/

> Wiesz co mowisz? Przeciez masz niedowage.

No przecież właśnie o tym mówi, ze jak się intensywnie jeździ na rowerze to
marne szanse na dodatkowe kilogramy. :/

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

15. Data: 2006-05-31 12:30:12

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> spz napisał(a):
>
> [...]
>
> Uwazaj na "optymalnych" na tym forum! To sekta dietetyczna,
> bardzo niebespieczna dla zdrowia.
>
> Pozdr.

Uważać trzeba nie tylko na optymalnych ale na głupców również. Trzeba umieć
przesiewać. Zgadzam się. Popieram
Pozdrawiam Jurek M.

Jabłka i inne owoce a kalorie
jak ograniczyc laknienie? czym?
GUARANA - ŚWIETNA NA ODCHUDZANIE
chcialbym zrzucic 8 kg. Prosze o informacje jaka diete zastosowac? Jak sie przygotowac?
Dieta MM