Młody giercownik

51. Data: 2009-09-02 20:10:57

Temat: Re: Młody giercownik
Od: Maja <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:
> Witam,
>
> Ile pozwalacie swoim pociechom spędzać czasu przed komputerem i w co
> grają Wasze dzieci. Zadaję pytanie, bo czuję, że straciłam kontrolę.

moj 3,5 lat 15 min tygodniowo...
ale to wlasciwie ja gram a on patrzy i to tylko rajdy samochodowe...
ogolnie ma zakaz samodzielnego zblizania sie do kompa...

dogma

52. Data: 2009-09-03 06:28:21

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maseł" <m...@p...onet.pl> napisał
[...] Powinno byc "na dworze" - i wlasnie
| tam zostaje wiekszosc dzieci w tym kraju.

ku uciesze pani hrabiny i panicza bo dzieci z wioski przyszły :P

( no nie mogę no :D )

--
Kasia + Weronika (8-latka - już II klasa)
gg 181718

53. Data: 2009-09-03 17:35:17

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

złośliwa wrote:
> Użytkownik "Maseł" <m...@p...onet.pl> napisał
> [...] Powinno byc "na dworze" - i wlasnie
> ku uciesze pani hrabiny i panicza bo dzieci z wioski przyszły :P

Bo im na polu troche nudnawo bylo - zwlaszcza teraz, po zniwach... :-)

Pozdro

Maseł

54. Data: 2009-09-04 09:49:48

Od: "xcihy" <xc(c)c@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:h7limv$9ep$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "dorota bugla" <o...@s...com> napisał w wiadomości
>
> Jam jest łodzianka i wlasnie "u nas" sie mowilo "na dworzu". Tutaj (na
> grupie bodajze) mnie naprostowano, ze niby sie tu, na mazowieckiej ziemi,
> jaka mi przyszlo zamieszkiwac, mowi "na dworze". Wiec sie wzielam i
> nauczylam uzywac inna koncowke. A teraz zgluplam juz do konca...
> Iwona

Oczywiście ,że się jest na dworzu zaraz po tym jak się zejdzie po schódkach
z angielką w tytce.:-)
xc LDZ;-)

55. Data: 2009-09-04 23:07:32

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maseł" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
oznan.pl...

> Forma "na dworzu" jest niepoprawna.

Być może ale w Łodzi inaczej nie usłyszysz. Jak mówił kiedyś p. Miodek to co
jest niepoprawne dzisiaj nie musi być takie jutro. Właściwie czemu to nie
jest regionalizm jak schódki? A schódów nie ma przecież.
zx

56. Data: 2009-09-05 09:21:58

Od: JoannElle <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zeusx pisze:

> Użytkownik "Maseł" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
oznan.pl...

> Być może ale w Łodzi inaczej nie usłyszysz.

Bez przesady, że inaczej nie usłyszysz. Jestem z Łodzi.

Pozdrawiam, JoannElle

--
Sama nie rozumiem, skąd to mi się bierze, że jestem mitologiczne zwierzę,
ni to świniobyk, ni to kotopies, w ogóle z innych stron (...)

http://joannelle.digart.pl
GG:2137641

57. Data: 2009-09-05 22:45:37

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JoannElle" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> Bez przesady, że inaczej nie usłyszysz. Jestem z Łodzi.
> Pozdrawiam, JoannElle

No tak, zgeneralizowałem. Ja, do tej pory inaczej nie słyszałem:-)
zx

Początek sądowej tyranii
niedługo zacznie się szkoła...
Koniec ulg dla dyskeltyków