Młody giercownik

1. Data: 2009-08-25 21:56:54

Temat: Młody giercownik
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Ile pozwalacie swoim pociechom spędzać czasu przed komputerem i w co
grają Wasze dzieci. Zadaję pytanie, bo czuję, że straciłam kontrolę.
--

Paulinka

2. Data: 2009-08-25 22:27:38

Temat: Re: Młody giercownik
Od: magia <m...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:
> Witam,
>
> Ile pozwalacie swoim pociechom spędzać czasu przed komputerem i w co
> grają Wasze dzieci. Zadaję pytanie, bo czuję, że straciłam kontrolę.

5-latek i 3-latka - graja wspolnie ok. 30-45min tygodniowo.
Gry to glownie Socrates i Mis Uszatek oraz strony typu
domowyprzedszkolak.pl, poissonrouge itd.
Do tego dochodza bajki ogladane na komp. ok. 40min dziennie.

m.

3. Data: 2009-08-25 22:55:49

Od: Marcin Gryszkalis <m...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka wrote:
> Ile pozwalacie swoim pociechom spędzać czasu przed komputerem i w co
> grają Wasze dzieci. Zadaję pytanie, bo czuję, że straciłam kontrolę.

Starsza dwójka - Hania (4) i Tymek (7) - klikają po pół godziny dziennie
(może się wydawać sporo, ale oprócz tego tylko drugie 30 minut bajek i brak
TV, czasem w weekend jakaś pełnometrażowa bajka).

Co klikają?
- tuxpaint
- różne produkcje z aidem media (Tymek "angielski z Bolkiem i Lolkiem",
Hania "Bolek i Lolek - alfabet, poza tym różne gry z Reksiem itp)
- uptoten.com (oboje)
- www.lego.com (Tymek)
- strony bohaterów bajek (Franklin, Bob budowniczy, Elmo)
- wybrane pozycje z www.wyspagier.pl (trzeba sprawdzać bo zdarzają się dość
brutalne)
- co tam koledzy w przedszkolu podpowiedzą (też trzeba sprawdzać)

Marcin Gryszkalis, PGP 0x9F183FA3
jabber jid:m...@f...pl, gg:2532994
http://the.fork.pl

4. Data: 2009-08-26 05:05:50

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał

> Ile pozwalacie swoim pociechom spędzać czasu przed komputerem i w co grają
> Wasze dzieci. Zadaję pytanie, bo czuję, że straciłam kontrolę.

Moje jeszcze w ogóle nie grają.

Pozdrawiam
MOLNARka ... dzieciary lat 5 i pół

5. Data: 2009-08-26 05:08:48

Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

MOLNARka pisze:

> Moje jeszcze w ogóle nie grają.
>
> Pozdrawiam
> MOLNARka ... dzieciary lat 5 i pół

A już myślałam, że tylko ja taka dziwna ;-) . Aleks okazyjnie (raz na
miesiąc albo rzadziej - jeśli ma ochotę) gry typu "Bob Budowniczy".

Marzena

6. Data: 2009-08-26 06:01:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Aug 2009 00:27:38 +0200, magia napisał(a):

> [...]
> domowyprzedszkolak.pl, poissonrouge itd.
> Do tego dochodza bajki ogladane na komp. ok. 40min dziennie.

A ile czasu dziennie zajmuje waszym dzieciom słuchanie bajek czytanych
przez rodziców?

:-/
--

Ikselka.

7. Data: 2009-08-26 06:12:53

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka wrote:

> Witam,
>
> Ile pozwalacie swoim pociechom spędzać czasu przed komputerem i w co
> grają Wasze dzieci. Zadaję pytanie, bo czuję, że straciłam kontrolę.

Z internetu Hanka lubi różne malowanki, "ubieranki" z www.gry.pl, Antek
preferuje wyścigi plus Bob, Sam itp.

Offline mamy Tuxy, Lego Racers, gry edukacyjne z Bolkiem i Lolkiem oraz
Reksiem.

Siedzą różnie, w zależności od pogody, nastroju itp. itd.

Stalker, a ile to jest "czuję, że straciłam kontrolę"?

8. Data: 2009-08-26 07:14:43

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał
|Ile pozwalacie swoim pociechom spędzać czasu przed komputerem

Ile zechce, ponieważ nie zauważyłam żeby nadużyła mojego zaufania.
Do tej pory komputer stał w moim pokoju więc z obserwacji wychodziło
różnie - czasami siadała raz w tygodniu na 1-2 h a czasami komp nie był
włączany przez cały miesiąc.
U babci częściej - bo się nudzi ( jak nie ma koleżanek na podwórku )
Od lipca ma komputer u siebie i też nie widzę jakiegoś rażącego
przesiadywania, co innego że od pół roku fascynuje się Simsami a do tego
siąść na 20 min to strata wogóle włączać kompa ;)

|i w co
|grają Wasze dzieci. Zadaję pytanie, bo czuję, że straciłam kontrolę.

www.gry.pl ( głównie u babci )
w domu wcześniej to jakieś Barbie or Królik Bystrzak a teraz Simsy no i na
youtubie teledyski z Hannah Montana ;)

--
Kasia + Weronika (8-latka - już II klasa)
gg 181718

9. Data: 2009-08-26 07:27:30

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Witam,
>
> Ile pozwalacie swoim pociechom spędzać czasu przed komputerem i w co grają
> Wasze dzieci. Zadaję pytanie, bo czuję, że straciłam kontrolę.

Oj! Mój jest nałogiem

Qra, sama nałogowiec

10. Data: 2009-08-26 07:35:26

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:h71mrp$tt$5@atlantis.news.neostrada.pl...
Witam,

Ile pozwalacie swoim pociechom spędzać czasu przed komputerem i w co
grają Wasze dzieci. Zadaję pytanie, bo czuję, że straciłam kontrolę.

--------

W takie cosie:

http://www.kongregate.com/games/QRious/untangle

Ciężko przy tym nie stracić kontroli, ja miałam pół dnia w pracy w plecy jak
mi podesłał ;-)

Agnieszka

Początek sądowej tyranii
niedługo zacznie się szkoła...