Młody giercownik

11. Data: 2009-08-26 09:45:09

Temat: Re: Młody giercownik
Od: "Orka" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał w wiadomości
news:h72p80$8gn$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> http://www.kongregate.com/games/QRious/untangle

Ale fajne, dzięki :)

--
Orka

12. Data: 2009-08-26 10:05:19

Od: JoannElle <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
> wiadomości news:h71mrp$tt$5@atlantis.news.neostrada.pl...
> Witam,
>
> Ile pozwalacie swoim pociechom spędzać czasu przed komputerem i w co
> grają Wasze dzieci. Zadaję pytanie, bo czuję, że straciłam kontrolę.
>
> --------
>
> W takie cosie:
>
> http://www.kongregate.com/games/QRious/untangle
>
> Ciężko przy tym nie stracić kontroli, ja miałam pół dnia w pracy w plecy
> jak mi podesłał ;-)

O! Dzięki, uwielbiam takie :]
A mój trzylatek czasem posiedzi z 15 minut przy Tux Paincie. Jak będzie
większy, to mu pokażę gierki typu "hidden object", na przykład te z
www.bigfishgames.com, niech się uczy angielskich słówek ;)

Pozdrawiam, JoannElle

--
Sama nie rozumiem, skąd to mi się bierze, że jestem mitologiczne zwierzę,
ni to świniobyk, ni to kotopies, w ogóle z innych stron (...)

http://joannelle.digart.pl
GG:2137641

13. Data: 2009-08-26 15:42:19

Od: magia <m...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:
> Offline mamy Tuxy, Lego Racers, gry edukacyjne z Bolkiem i Lolkiem oraz
> Reksiem.

co to sa tuxy?

14. Data: 2009-08-26 16:16:16

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

[...]

---

Nie ograniczam i nigdy nie ograniczałam Maleństwu dostępu do kompa,
może dlatego to nigdy nie smakowało jak zakazany owoc, na który się
czeka z drżeniem i od którego nie sposób się oderwać. Powiem więcej:
Maleństwo ma swój komputer i kijem nie mogę zapędzić, żeby zechciało
przy nim posiedzieć dłużej niż 45 minut a i to najwyżej raz na kilka
dni. Kupiłam gry dostosowane do wieku dziecka (Pluszaki Rozrabiaki i
Papatkę, które notabene serdecznie polecam), ale rozwala je w pół
godziny i dalej gra robi się nudna, więc Maleństwo wyłącza kompa.

15. Data: 2009-08-26 16:41:18

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

magia pisze:
> [...]

Tux Paint, Tux Math, Tux Type

http://tux4kids.alioth.debian.org/projects.php

Stalker

16. Data: 2009-08-26 17:24:04

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:
> Witam,
>
> Ile pozwalacie swoim pociechom spędzać czasu przed komputerem i w co
> grają Wasze dzieci.

Córka w jakieś Barbie ubieranki, syn np. Lego Designer. Ale oboje długo
przed pecetem nie wysiedzą, wolą patrzeć jak ja gram.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

17. Data: 2009-08-26 17:55:19

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:
> Witam,
>
> Ile pozwalacie swoim pociechom spędzać czasu przed komputerem i w co
> grają Wasze dzieci. Zadaję pytanie, bo czuję, że straciłam kontrolę.

Dzięki za odpowiedzi.
Troszkę się przestraszyłam, bo młody wstał wczoraj rano i pierwszym
pytaniem było, mamo mogę zagrać?
Gra max. 1h dziennie. Nie przekracza limitu. Sam patrzy na zegarek i
kiedy skończy się czas, wyłącza komputer.
Gra najczęściej w :

F-1 Mania 2008
Colin McRae Rally 04
Cars
Królik Bystrzak
Kangurek Kao

Online gra na www.giercownia.pl najczęściej w gry logiczne i
zręcznościowe no i wyścigi oczywiście. Jak mu się coś szczególnie
spodoba, to dodaje do ulubionych.
Np to:
http://www.giercownia.pl/gra/14781/gemworks
http://www.grymix.pl/1279/miny/

I jeszcze lubi patrzeć jak ja gram w scrabble (jestem uzależniona ;)
To chyba problemu jeszcze nie ma, co?

p/s Agnieszka dzięki za fajną grę. Ukradła mi ze 45 minut ;)
--

Paulinka

18. Data: 2009-08-26 17:57:05

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> A ile czasu dziennie zajmuje waszym dzieciom słuchanie bajek czytanych
> przez rodziców?
>
> :-/

Pół godziny przed snem.

--

Paulinka

19. Data: 2009-08-26 20:42:04

Od: JoannElle <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> A ile czasu dziennie zajmuje waszym dzieciom słuchanie bajek czytanych
> przez rodziców?
>
> :-/

Masz jakiś problem?

J.

20. Data: 2009-08-26 21:09:35

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

JoannElle pisze:

> Masz jakiś problem?

To _my_ mamy problem, a w sumie nasze dzieci.

--

Paulinka

Początek sądowej tyranii
niedługo zacznie się szkoła...