niedługo zacznie się szkoła...

1. Data: 2009-08-17 14:39:34

Temat: niedługo zacznie się szkoła...
Od: "Agnieszka Ostrowska" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie kupujecie podręczniki?
A gdzie zeszyty, przybory?
Jakie kapcie kupujecie?
Moze jakieś ciekawe uwagi co kupować a czego nie.

Aga - jeszcze zakupy przede mną :(

2. Data: 2009-08-17 15:32:05

Temat: Re: niedługo zacznie się szkoła...
Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Ostrowska pisze:
> Gdzie kupujecie podręczniki?

Podręczniki w tym roku po raz pierwszy wysyłkowo na www.szczytnicka, dla
mnie najtańsza opcja w tym roku. Dwa podręczniki w szkole na kiermaszu.
Jednak w tym roku nie kupowałam na kiermaszu matematyki i j. polskiego.
Rok temu trzeba było potem gumować w tych podręcznikach (przy okazji
rozdarła się kartka)

> A gdzie zeszyty, przybory?

Tornister i piórnik na topgal.pl, zeszyty gdzie popadnie ;), natomiast
pióro i kredki w hurtowni.

> Jakie kapcie kupujecie?

Akurat takie, jakie były dostępne w sklepie. Szukałam z jasną podeszwą,
bo w szkole ostatnio sporo pomieszczeń z nową podłogą (no, nie wiem z
czego to, ale jak ciemna podeszwa, to są zarysowania)

> Moze jakieś ciekawe uwagi co kupować a czego nie.

A, o której klasie mowa? Pierwszakowi np. cyrkiel nie będzie potrzebny.

--
waruga_e

3. Data: 2009-08-18 05:57:58

Od: "Agnieszka Ostrowska" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waruga_e" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> Podręczniki w tym roku po raz pierwszy wysyłkowo na www.szczytnicka,

dzięki, może jeszcze zdąrzę zamówić przed 1 września.

> [...]
> bo w szkole ostatnio sporo pomieszczeń z nową podłogą (no, nie wiem z
> czego to, ale jak ciemna podeszwa, to są zarysowania)

Właśnie mam taki problem. Dobrze mieć kapcie na gumowej podeszwie, żeby nie
wpaśc w poslizg, a z drugiej storny lepiej, żeby oddychały. W ubiegłym roku
udało mi się kupić takie firmy Ecco, nie były tanie, ale warto. Przechodzili
cały rok po szkole i na lato jeszcze do biegania zostały.

> A, o której klasie mowa? Pierwszakowi np. cyrkiel nie będzie potrzebny.

Klasa druga i czwarta. Ten Mały - to wiem, ale Duży zaczyna nowy etap w
życiu. Pewnie wyposażenie bogatsze, więc i piórnik bardziej specjalistyczny
by się przydał. No i nie wiem co konkretnie potrzeba. pewnie w wrześniu
powiedzą, ale nie chcę wszystkiego na wrzesień zostawiać.
Czy w czwartej klasie można używać długopisu ścieralnego?

Aga

4. Data: 2009-08-18 17:00:23

Od: pol_cia <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Akurat takie, jakie były dostępne w sklepie. Szukałam z jasną podeszwą,
> bo w szkole ostatnio sporo pomieszczeń z nową podłogą (no, nie wiem z
> czego to, ale jak ciemna podeszwa, to są zarysowania)

Szukaj napisu na ciemnej podeszwie "non marking"
to te ciemne tez nie rysuja i maja na to certyfikat ....
milych zakupow

pol_cia

5. Data: 2009-08-22 14:46:50

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Ostrowska pisze:

> dzięki, może jeszcze zdąrzę zamówić przed 1 września.

Eeeeee, tam, przecież od razu 1 września się nie będą uczyć.

> [...]
> ubiegłym roku udało mi się kupić takie firmy Ecco, nie były tanie, ale
> warto. Przechodzili cały rok po szkole i na lato jeszcze do biegania

Póki Kacper był w I-III to do chodzenia po szkole dawałam mu sandały, bo
w szkole bardzo ciepło, nogi się pociły, a Bartki chociaż przewiewne były.

> Klasa druga i czwarta. Ten Mały - to wiem, ale Duży zaczyna nowy etap w
> życiu. Pewnie wyposażenie bogatsze, więc i piórnik bardziej
> specjalistyczny by się przydał. No i nie wiem co konkretnie potrzeba.

A wiesz, że nawet nie za bardzo. Niewiele się to wyposażenie różniło.
Porządny ołówek, ekierka i dość potrzebne okazały się kolorowe
cienkopisy, pisaki, czy jak je tam zwać. Używane do podkreślania
tematów, zapisywania czegoś ważnego na kolorowo.

> pewnie w wrześniu powiedzą, ale nie chcę wszystkiego na wrzesień zostawiać.
> Czy w czwartej klasie można używać długopisu ścieralnego?

Pewnie można, masz na myśli te nowe, które się pojawiły z tą końcówką do
wymazywania? Używałam sama, ale zdecydowanie wolę pióro, czasem zdarzało
mi się, że niezbyt dobrze się wymazało i takie brzydkie ślady zostawały.
W klasie syna nie było wymagań co do narzędzia do pisania. Ja
tradycjonalistka w tym względzie kupiłam pióro parkera, tylko ze
stalówką F, chociaż i tak jest jeszcze gruba. Zależało mi na
najcieńszej, bo Kacprowi sprawiało trudności pisanie w jednej kratce.

Aaaaa, warto się zaopatrzyć w zapas spodenek i koszulek na wf, bo 4
godz. w tygodniu to czasem można nie nadążyć z praniem i suszeniem.

Będzie dobrze :)

--
waruga_e

Koniec ulg dla dyskeltyków