Re: niedługo zacznie się szkoła...

From: waruga_e <w...@o...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: niedługo zacznie się szkoła...
Date: Sat, 22 Aug 2009 16:46:50 +0200

Agnieszka Ostrowska pisze:

> dzięki, może jeszcze zdąrzę zamówić przed 1 września.

Eeeeee, tam, przecież od razu 1 września się nie będą uczyć.

> Właśnie mam taki problem. Dobrze mieć kapcie na gumowej podeszwie, żeby
> nie wpaśc w poslizg, a z drugiej storny lepiej, żeby oddychały. W
> ubiegłym roku udało mi się kupić takie firmy Ecco, nie były tanie, ale
> warto. Przechodzili cały rok po szkole i na lato jeszcze do biegania
> zostały.

Póki Kacper był w I-III to do chodzenia po szkole dawałam mu sandały, bo
w szkole bardzo ciepło, nogi się pociły, a Bartki chociaż przewiewne były.

> Klasa druga i czwarta. Ten Mały - to wiem, ale Duży zaczyna nowy etap w
> życiu. Pewnie wyposażenie bogatsze, więc i piórnik bardziej
> specjalistyczny by się przydał. No i nie wiem co konkretnie potrzeba.

A wiesz, że nawet nie za bardzo. Niewiele się to wyposażenie różniło.
Porządny ołówek, ekierka i dość potrzebne okazały się kolorowe
cienkopisy, pisaki, czy jak je tam zwać. Używane do podkreślania
tematów, zapisywania czegoś ważnego na kolorowo.

> pewnie w wrześniu powiedzą, ale nie chcę wszystkiego na wrzesień zostawiać.
> Czy w czwartej klasie można używać długopisu ścieralnego?

Pewnie można, masz na myśli te nowe, które się pojawiły z tą końcówką do
wymazywania? Używałam sama, ale zdecydowanie wolę pióro, czasem zdarzało
mi się, że niezbyt dobrze się wymazało i takie brzydkie ślady zostawały.
W klasie syna nie było wymagań co do narzędzia do pisania. Ja
tradycjonalistka w tym względzie kupiłam pióro parkera, tylko ze
stalówką F, chociaż i tak jest jeszcze gruba. Zależało mi na
najcieńszej, bo Kacprowi sprawiało trudności pisanie w jednej kratce.

Aaaaa, warto się zaopatrzyć w zapas spodenek i koszulek na wf, bo 4
godz. w tygodniu to czasem można nie nadążyć z praniem i suszeniem.

Będzie dobrze :)

--
waruga_e