Początek sądowej tyranii

1. Data: 2009-08-22 00:15:08

Temat: Początek sądowej tyranii
Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesteście biedni? Ciężko pracujecie? Macie więcej niz 3 dzieci? Uważajcie.
Nie liczy się opinia środowiska, szkoły, opieki społecznej, lekarza, czy
proboszcza i sołtysa. Wystarczy ,ze jakiś kurator napisze w notatce ,ze
"Dzieci niemalże zawsze są brudne. W pomieszczeniach zawsze jest bałagan i
panuje brud".
Sąd uzna się za władny nie tylko karać za pewne uchybienia czy próbować
naprawiać pewne szkody, ale również decydować, kto może, a kto nie może być
rodzicem. A to jest zwyczajnie niebezpieczne, bowiem zakłada ingerencję
państwa w relacje, w które ingerować nie ma ono zwyczajnie prawa (poza
sytuacją przestępstwa, a z nim nie mieliśmy w tej sprawie do czynienia).
Zgoda na takie wkraczanie sądów w rodzinę oznacza uznanie, że dzieci nie są
już powierzone rodzicom, a państwu. To ostatnie zaś, za pośrednictwem sądów,
ma decydować, kto jest godzien do sprawowania opieki nad dzieckiem.
http://fronda.pl/tomasz_terlikowski/blog/poczatek_sa
dowej_tyranii

zx

2. Data: 2009-08-22 15:12:28

Temat: Re: Początek sądowej tyranii
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie zeusx <z...@p...onet.pl> tak oto plecie:

> [...]
> proboszcza i sołtysa. Wystarczy ,ze jakiś kurator napisze w notatce ,ze
> "Dzieci niemalże zawsze są brudne. W pomieszczeniach zawsze jest bałagan

Jakiś kurator nie łazi po ulicach w poszukiwaniu niedomytych bachorów
zapracowanych rodziców.

Qra

3. Data: 2009-08-23 23:30:27

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie zeusx <z...@p...onet.pl> tak oto plecie:

> Jakiś kurator nie łazi po ulicach w poszukiwaniu niedomytych bachorów
> zapracowanych rodziców.

Tym dzieciom nie należy się taki epitet. Natomiast to nie pierwszy przypadek
,gdy bieda jest ważnym argumentem przy rozbijaniu rodziny w majestacie
prawa.
zx

4. Data: 2013-06-29 22:30:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Aug 2009 02:15:08 +0200, zeusx napisał(a):

> [...]
> już powierzone rodzicom, a państwu. To ostatnie zaś, za pośrednictwem sądów,
> ma decydować, kto jest godzien do sprawowania opieki nad dzieckiem.

No ale przeciez rodzice sami się na to zgodzili.
--
XL
"Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a

niedługo zacznie się szkoła...
Koniec ulg dla dyskeltyków
agroturystyka rodzinna
Czy ktoś ma tornister ErgoSmart?