Re: niedługo zacznie się szkoła...

From: waruga_e <w...@o...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: niedługo zacznie się szkoła...
Date: Mon, 17 Aug 2009 17:32:05 +0200

Agnieszka Ostrowska pisze:
> Gdzie kupujecie podręczniki?

Podręczniki w tym roku po raz pierwszy wysyłkowo na www.szczytnicka, dla
mnie najtańsza opcja w tym roku. Dwa podręczniki w szkole na kiermaszu.
Jednak w tym roku nie kupowałam na kiermaszu matematyki i j. polskiego.
Rok temu trzeba było potem gumować w tych podręcznikach (przy okazji
rozdarła się kartka)

> A gdzie zeszyty, przybory?

Tornister i piórnik na topgal.pl, zeszyty gdzie popadnie ;), natomiast
pióro i kredki w hurtowni.

> Jakie kapcie kupujecie?

Akurat takie, jakie były dostępne w sklepie. Szukałam z jasną podeszwą,
bo w szkole ostatnio sporo pomieszczeń z nową podłogą (no, nie wiem z
czego to, ale jak ciemna podeszwa, to są zarysowania)

> Moze jakieś ciekawe uwagi co kupować a czego nie.

A, o której klasie mowa? Pierwszakowi np. cyrkiel nie będzie potrzebny.

--
waruga_e