Mój program polityczny.

31. Data: 2020-07-08 14:39:36

Temat: Re: Mój program polityczny.
Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Może masz swój prywatny las. Bo ten "państwowy" został zamknięty na ustne polecenie
premiera. A później prywatną policja premiera karała ludzi mandatami za wchodzenie do
lasu. Popierasz PiS mimo żeś premier Morawiecki nic nie mówił o zawłaszczeniu lasów,
policji czy listy przebojów trójki.

32. Data: 2020-07-08 15:01:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> [...]
> Morawiecki nic nie mówił o zawłaszczeniu lasów, policji czy listy przebojów trójki.

Tak, mimo, opono. Lasy są PAŃSTWOWE jak sama nazwa wskazuje i niczego nie
musiał ,,zawłaszczać". POstkomunistyczna wataha musi sobie wybić z głów, że
jak państwowe, to niczyje i można tam robić, co się komu podobie. Lasy
państwowe to tereny uprawy drzew w ramach państwowej gospodarki leśnej.
Najazd POwskiej dziczy ją chce uniemożliwić - zwłaszcza, że w lasach susza
jest szczegolnie groźna. Podjęte środki są w 100% uzasadnione.
Co zaś do ,,trójki"
- czas świętych POwskich krów minął. Muszą zrobić miejsce dla młodych i
zdolniejszych. Lajf yz brutal, rynek ma wymagania.
Opono.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

33. Data: 2020-07-08 16:15:46

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Kupo zjełczałego tłuszczu. Jeśli chcesz być niewolnikiem w swoim kraju to komuna jest
dla Ciebie rajem. Zapytaj w Korei czy przyjmują uchodźców politycznych. Tam będziesz
miała wszystko "państwowe". Co do lasów państwowych to zakaz wstępu nie był
uzasadniony suszą tylko ustną sugestią premiera co było niezgodne z prawem, kulturą i
dobrymi obyczajami. Do usunięcia piosenki z listy przebojów nie była potrzebna nawet
sugestia. Wystarczy że osrany partyjny pionek wymyślił sobie że komuś mogła by się
nie nie spodobać piosenka. Ostateczne rozwiązanie też nigdy nie zostało wykonane na
pisemne polecenie. Pionki spełniały oczekiwania swoich przełożonych kupo zjełczałego
tłuszczu.

34. Data: 2020-07-08 16:22:49

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.07.2020 o 09:19, trybun pisze:

> A w rzeczywistości na początek potrzeba naprawić tylko kilka spraw
>
> 1/ prawo do głosu na NIE dla obywatela.

Nie ty pierwszy na to wpadłeś. Ten co dostaje najwięcej głosów na nie,
ma randkę z niedźwiedziem.

https://www.youtube.com/watch?v=IfnBbF9wf00

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

35. Data: 2020-07-08 16:26:11

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.07.2020 o 12:06, trybun pisze:

> I to jeszcze jeden przykład na błąd kiedy zdecydowano się na udzielenie
> praw do głosu dla kobiet. Wielu z was po prostu brak predyspozycji do
> uczestnictwa w czymś takim jak wybory. Bez urazy, to tylko moja ocena
> istniejącego stanu rzeczy.

Ale wiesz, że w przeciwieństwie do ciebie większość kobiet wie jaki
Ziemia ma kształt? Znam też takie, które wiedzą jak działa komputer.
Mają zdecydowanie większe predyspozycje niż ty.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

36. Data: 2020-07-08 16:30:48

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.07.2020 o 15:01, XL pisze:

> Lasy państwowe to tereny uprawy drzew w ramach państwowej gospodarki leśnej.
> Najazd POwskiej dziczy ją chce uniemożliwić - zwłaszcza, że w lasach susza
> jest szczegolnie groźna. Podjęte środki są w 100% uzasadnione.

LOL :)
Bo przecież pislamiści wycinają puszczę żeby drzewo samo się nie
przewróciło.

https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/100-tys-zl
-kary-dla-polski-za-wycinke-w-puszczy-bialowieskiej/
61fmx6l

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

37. Data: 2020-07-08 18:01:35

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/07/2020 o 08:19, trybun pisze:

> 2/ Powołanie do życia instytucji referendum.

khem khem :)

> 4/ Prywatyzacja wymiaru sprawiedliwości, policji, służby zdrowia,
> różnych urzędów tak i tylko tak będą to organy  które służą Obywatelowi
> a nie tfu - państwu, czyli jakiemuś partyjnemu kacykowi.

to jest tak chore, ze bardziej byc nie moze, juz teraz laza po ulicach
policjancji z naszywkami prywatnych zbirow

> To na razie tyle. Jeżeli stać cię na spełnienie tych postulatów to masz
> mój głos,. aha - niespełnione obietnice wyborcze równają się
> natychmiastowej dymisji i postawienia przed sądem jako oszusta.

wtedy ja zlamalbym obietnice
--
gazebo

38. Data: 2020-07-08 18:03:50

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/07/2020 o 09:20, z...@g...com pisze:
> Trybun. Naturalną i ludzką karą za złe rządzenie jest kara śmierci. Obecne systemy
polityczne maksa na celu głównie obronę rządzących przed tą karą. Z różnymi skutkami.
Jeśli chodzi o prywatyzację policji jest to prosta droga do zniszczenia państwa.
Popatrz co się stało gdy sprywatyzowano nadmiar funkcjonariuszy milicji i służb w
Polsce. Napady, mordy, wymuszrnia, haracze. Psy muszą być na krótkim łańcuchu i w
pewnych rękach bo straty będą zbyt duże.

mozna by tez przypomniec jak to w Przemyslu chyba, strzelali do siebie
policjanci nawzajem, jedni byli po sluzbie i pracowali prywatnie a
drudzy na sluzbie, a szlo o przemyt

--
gazebo

39. Data: 2020-07-08 18:07:19

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/07/2020 o 14:01, XL pisze:

> [...]
> - czas świętych POwskich krów minął. Muszą zrobić miejsce dla młodych i
> zdolniejszych. Lajf yz brutal, rynek ma wymagania.

no kurwa, przeciez pis przejal lasy panstwowe, co ty pierdolisz?
wpierdolil sie tez w lowiectwo, kroi wszystko jak leci

--
gazebo

40. Data: 2020-07-08 18:15:02

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/07/2020 o 11:06, trybun pisze:

> [...]
> praw do głosu dla kobiet. Wielu z was po prostu brak predyspozycji do
> uczestnictwa w czymś takim jak wybory. Bez urazy, to tylko moja ocena

ale kurwa pojechales, nie umiales znalezc sposobu na zdobycie recepty na
niezbedne leki, czlowiek ci tlumaczyl krok po kroku

--
gazebo

BUMERANG,Odkrycie Siergieja Lazariewa...
Duchowny.
Ksiądz i zakonnica
Są znowu prawdziwą rodziną
Trzaskowski pod sad! - petycja.