Można napisać łaskawie tekst.

31. Data: 2010-01-11 12:30:34

Temat: Re: Można napisać łaskawie tekst.
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Ja nie znam z rymem. Pytanie było: czy Ty znasz? Nie napisałem: "znam
> wszystkie wiersze Herberta- nie pisał rymowanych". Nie przekręcaj, ok?

Ok.
Więc odpowiem wprost na zadane przez Ciebie pytanie: nie znam wszystkich
wierszy Herberta.

Qra,

32. Data: 2010-01-11 12:38:56

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ok.
> Więc odpowiem wprost na zadane przez Ciebie pytanie: nie znam wszystkich

Pytanie brzmi: czy znasz jakiś rymowany? Proszę o odpowiedź- tak lub nie.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

33. Data: 2010-01-11 13:15:29

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
>A był to 11-styczeń-10, gdy Chiron wymamrotał:

> a ja piszę, gram, śpiewam i jestem taki... sympatyczny!

Znaczy się sympatyczny, bo znikasz, jak na Ciebie patrzą, a pojawiasz się-
jak Cię podgrzeją?:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

34. Data: 2010-01-11 13:16:48

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 11-styczeń-10, gdy Chiron wymamrotał:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> Znaczy się sympatyczny, bo znikasz, jak na Ciebie patrzą, a pojawiasz się-
> jak Cię podgrzeją?:-)

pojawiam się jak na mnie patrzą, a ja się wewnętrznie podgrzeję :)

--

skąd się wziął bóg?
z martwych stajen.

35. Data: 2010-01-11 13:17:48

Od: "Redart" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Pytanie brzmi: czy znasz jakiś rymowany? Proszę o odpowiedź- tak lub nie.

od samego czytania czuję się wypruty jak kurczak na rożnie ...
Chiron - jesteś typowym wampirem energetycznym ;)))

36. Data: 2010-01-11 13:24:13

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Redart wrote:

> od samego czytania czuję się wypruty jak kurczak na rożnie ...
> Chiron - jesteś typowym wampirem energetycznym ;)))

Nie oceniaj Chirona, tylko jego zachowania...

Stalker, no chyba że nie chciałeś wyssać zachowania z człowieka :-)

37. Data: 2010-01-11 13:36:20

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 11-styczeń-10, gdy Redart wymamrotał:

> Chiron - jesteś typowym wampirem energetycznym ;)))

otototo! :)

--

() - czosnek na chirona

38. Data: 2010-01-11 13:37:20

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Pytanie brzmi: czy znasz jakiś rymowany? Proszę o odpowiedź- tak lub nie.

Już Ci się odpowiadanie pełnymi zdaniami nie podoba?

Qra, i swoją odpowiedź podtrzymuję w mocy

39. Data: 2010-01-11 13:47:12

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Już Ci się odpowiadanie pełnymi zdaniami nie podoba?
>
> Qra, i swoją odpowiedź podtrzymuję w mocy

Nie odpowiedziałaś. Zebrałaś grupę- i teraz możesz udawać pokrzywdzoną. Za
chwilę wpadnie z gracją michal i zaproponuje mi "z piąchy w gębę" albo
Paulinka stwierdzi, że Ci nawtykałem, a oboje na pytanie, co i jak i gdzie
odpowiedzą, że nie chce im się szukać, ale coś tam musiało być- bo Qra tak
pieje. A pytanie było proste: Czy znasz rymowany wiersz Herberta?
Chiron: Qro, Czy pada u Ciebie śnieg?
Qra: (myśli) po co on o to pyta? Może chce tu przyjechać na sanki? A może
chce mi odśnieżyć i się wprosić na herbatę? Napiszę, że nie...ale zaraz,
zaraz: jak nie pada- a jemu chodzi o to, czy drogi przejezdne? Wtedy
przyjedzie. Może więc napisać, że nie pada? Trudny wybór...
Qra: Chironie! Śnieg w zeszłym roku miał kolor biały!

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

40. Data: 2010-01-11 14:02:29

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyjedzie. Może więc napisać, że nie pada? Trudny wybór...
> Qra: Chironie! Śnieg w zeszłym roku miał kolor biały!

Odpowiem Ci, Chironie, jak wezmę coś, co pomoże mi wznieść się na Twój
poziom abstrakcji. Najprawdopodobniej wieczorem. A możesz coś polecić, tak
przy okazji?

Qra

Średnia wieku uczestników psp
Papageno i Czarodziejski fiut - pożywka dla świeżej krwi
Re: Choćbym chciał nie wiadomo jak
Re: przyczyna i skutek
DLACZEGO...