Można napisać łaskawie tekst.

61. Data: 2010-01-12 09:05:24

Temat: Re: Można napisać łaskawie tekst.
Od: "Redart" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości
news:hih9so$o63$2@inews.gazeta.pl...

> [...]
> prosta ręka - prosta ryba - prosta sieć
>
> może tak należy mówić ludziom cichym ufającym
> obiecywać - deszcze łaski - światło - cud
> lecz są także tacy którzy wątpią niepokorni
> bądźmy szczerzy - to jest także boży lud
>
> proszę księdza ja naprawdę Go szukałem
> i błądziłem w noc burzliwą pośród skał
> piłem piasek jadłem kamień i samotność
> tylko Krzyż płonący w górze trwał
>
> i czytałem Ojców Wschodu i Zachodu
> opis raju przesłodzony - zapis trwogi -
> i sądziłem że z kart książek Znak powstanie
> ale milczał - niepojęty Logos
>
> pewnie ksiądz mnie nie pochowa w świętej ziemi

Niezły, nie podawali w szkole ...

62. Data: 2010-01-12 09:42:23

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

> Niezły, nie podawali w szkole ...

No i poza rymami mamy tu rytm, a w dodatku ironiczny heksametr.
--
B.

63. Data: 2010-01-12 10:02:19

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 12-styczeń-10, gdy Bbjk wymamrotał:

> a Ty nie???
> Hm. No, ale znajomość Herberta w narodzie nie jest zbyt silna.
>
> Zbigniew Herbert - Homilia
>
> Na ambonie mówi tłusty pasterz
<...>

patrz, to chyba nawet było u mnie w liceum omawiane na lekcji!

--

http://www.onlineeducation.net/porn/

64. Data: 2010-01-12 10:07:19

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 12-styczeń-10, gdy Redart wymamrotał:

> Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

<...>
> Niezły, nie podawali w szkole ...

kurr..,. właśnie napisałem coś wręcz przeciwnego :D

--

co to jest truch i z jaką mocą leje?

65. Data: 2010-01-12 10:10:02

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> kurr..,. właśnie napisałem coś wręcz przeciwnego :D

Kwestia w tym, w jakich latach się pobierało nauki.
--
B.
http://bajarka.fotolog.pl/

66. Data: 2010-01-12 10:20:25

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Bbjk <b...@q...pl> tak oto plecie:

> No i poza rymami mamy tu rytm, a w dodatku ironiczny heksametr.

No co Ty? Przecież Chiron wie lepiej!

Qra

67. Data: 2010-01-12 10:36:53

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 12-styczeń-10, gdy Bbjk wymamrotał:

> Kwestia w tym, w jakich latach się pobierało nauki.

oraz chyba w wyborze nauczyciela.
***

fajny link gdzieś od ciebie z bloga mi wpadł w oko - o cmentarzach
żydowskich. sprawdziłem czy jest radomski cmentarz - i jest, razem ze
zdjęciami.
a pamiętam go dobrze, bo jest nieopodal mojego byłego miejsca zamieszkania
- chodziłem tam na spacery z psem, jeszcze kiedy nie był ogrodzony i
oglądałem sobie resztki tego cmentarza. a potem ogrodzili go i
uporządkowali teren - ale zawsze mnie to miejsce jakoś fascynowało.
on w ogóle stał w środku pola w zasadzie, nieopodal fermy nutrii z kórej
śmierdziało na kilometr. takie trochę zadupie, ni z tego ni z owego
wyrastał ten cmentarz. jak go już ogrodzili, bo jak nie było ogrodzenia to
nic nie wyrastało - leżały macewy porozrzucane.
no, to było dobrych kilkanaście lat temu... :)
--

http://www.onlineeducation.net/porn/

68. Data: 2010-01-12 10:48:24

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> fajny link gdzieś od ciebie z bloga mi wpadł w oko - o cmentarzach
> żydowskich. sprawdziłem czy jest radomski cmentarz - i jest, razem ze
> zdjęciami.
[...]

Szukam tych zapomnianych miejsc, coraz ich mniej, szczególnie ciekawe i
nieodkryte są w Polsce wschodniej, staram się je dokumentować, dopóki
jeszcze jest co. http://www.kirkuty.xip.pl/index.htm jest znakomitą
merytorycznie stroną, podrzucam tam od czasu do czasu jakieś zdjęcia,
jeśli uda się trafić nie nieznany kirkut. Też niezły jest Wirtualny
sztetl http://www.sztetl.org.pl/.
--
B.

69. Data: 2010-01-12 11:19:59

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> merytorycznie stroną, podrzucam tam od czasu do czasu jakieś zdjęcia,
> jeśli uda się trafić nie nieznany kirkut. Też niezły jest Wirtualny sztetl

Nasz też jest pięknie sfotografowany. Aż żałuję, że do dziś dnia się tyle
razy wybierałam, a nigdy nie byłam.

Qra

70. Data: 2010-01-12 11:22:27

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Nasz też jest pięknie sfotografowany. Aż żałuję, że do dziś dnia się
> tyle razy wybierałam, a nigdy nie byłam.

A który to?
Ciekawa jestem, czy byłam i czy uwieczniałam.
Jeśli Cię krępuje podawanie miejscowości publicznie, daj na priv.
--
B.

Średnia wieku uczestników psp
Papageno i Czarodziejski fiut - pożywka dla świeżej krwi
Re: Choćbym chciał nie wiadomo jak
Re: przyczyna i skutek
DLACZEGO...