Mrożenie ciasta

1. Data: 2003-02-23 10:33:14

Temat: Mrożenie ciasta
Od: "mamast" <m...@p...ckp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam w niedzielne przedpołudnie!
Trochę mi głupio, bo wydaję mi się , że temat był już poruszany... Problem w
tym, że nie czytałam, bo nie sądziłam, że może mi się to kiedyś przydać...
Właśnie wykonałam sernik, ale z połowy ciasta, bo mój szanowny małżonek
zakupił pół porcji sera... Czy mogę je zamrozić???
Dzięki z góry za odpowiedź!
Pozdrawiam!
Magda

1. Data: 2003-02-24 09:48:57

Temat: Re: Mrożenie ciasta
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Właśnie wykonałam sernik, ale z połowy ciasta, bo mój szanowny małżonek
> zakupił pół porcji sera... Czy mogę je zamrozić???

Uwazam, ze nie ma przeciwwskazan. Moja bratowa czesto zamraza ciasta i po
rozmrozeniu sa tylko troszke mniej smaczne od swiezych. Mysle, ze sernik jakos
to zniesie. Ja osobiscie nie probowalam.
Pozdrawiam,
AniaR

1. Data: 2003-02-24 11:28:25

Od: "mamast" <m...@p...ckp.pl> szukaj wiadomości tego autora